Toon posts:

Formulier resultaten vesrturen naar e-mail adres

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb even een vraagje ik will graag een formulier maken waarbij je de resultaten kan versturen naar een e-mail adres.
dus dat je bepaalde vragen beantwoord en dat je dan om send drukt en het verzonden wordt naar een bepaald e-mail adres ik heb van alles geprobeerd in microsoft frontpage maar het lukt gewoon niet wat kan ik doen kunnen jullie mij mishien een voorbeeld mailen
Grtz
voorbeeld:>>>>> dat je in de eerste 2 balken iets invuld en in de 3 de iets kiest en je het verzend naar een e-mail adres terwijl je op recive kliktAfbeeldingslocatie: http://img323.imageshack.us/img323/681/login1lc.png

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2006 00:23 ]

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:49

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Een mailformpje gebruiken? :?

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=MailForm&meta=

[ Voor 6% gewijzigd door gorgi_19 op 02-07-2006 23:49 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Topicstarter
dat is niet echt wat ik bedoel het lijkt er op maar dan will ik de mailform zelf kunnen instellen dat er inplaats van onderwerp en tekst er iets anders komt te staan zoals bijv. antwoord op vraag 1:
zoiets.

• gorgi_19

gorgi_19

Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 00:11:
[...]

dat is niet echt wat ik bedoel het lijkt er op maar dan will ik de mailform zelf kunnen instellen dat er inplaats van onderwerp en tekst er iets anders komt te staan zoals bijv. antwoord op vraag 1:
zoiets.
Hoezo zou dat er niet mee kunnen? Je kan een body instellen, je kan een subject instellen en dan heb je hem toch?

Of je moet zelf aan de gang gaan met programmeren, PHP, ASP.Net, ASP, zijn voorbeelden van te vinden van mail :)

• Rigi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11-2018
http://www.webhelpje.nl/index.php?d=5 zou je misschien kunnen gebruiken? (result # 4 van die google link..)

anders idd een eigen php/ asp/ .. scriptje.

Verwijderd

Topicstarter
gorgi_19 schreef op maandag 03 juli 2006 @ 00:13:
[...]

Hoezo zou dat er niet mee kunnen? Je kan een body instellen, je kan een subject instellen en dan heb je hem toch?

Of je moet zelf aan de gang gaan met programmeren, PHP, ASP.Net, ASP, zijn voorbeelden van te vinden van mail :)
ok ik zal het proberen

ik probeerde het net maar nee helaas je kunt alleen subject in of uit schakelen niet veranderen helaas

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2006 00:22 ]

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-12-2025

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 23:43:
ik heb van alles geprobeerd in microsoft frontpage
Uit deze zin weet ik al genoeg. Jij wil definitely gewoon een mailto-link gebruiken.

Professionele website nodig?

Verwijderd

Topicstarter
curry684 schreef op maandag 03 juli 2006 @ 00:22:
[...]

Uit deze zin weet ik al genoeg. Jij wil definitely gewoon een mailto-link gebruiken.
zoiets wel ja kijk ff naar de pic die ik erbij poste zoiets moet het worden je hoeft niet een hele lap tekst te kunnen verzenden gewoon een word van ongeveen 10 letters
en je hoeft niet te kunnen zien naar welk e-mail adres je het verzend.
check pic. ff als je dus de info ingevullt hebt en op recive klikt de info verzonden wordt naar het e-mail adres snappie.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2006 00:28 ]

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-12-2025

curry684

left part of the evil twins

Simpel stukje Javascript kun je eventueel on the fly een mailto-linkje uit wat form fields samenstellen. Maar als je met Frontpage werkt heb je gok ik zo geen benul van het bestaan van serverside scripting, wat je voor complexer mailwerk per definitie nodig hebt.

Professionele website nodig?

• gorgi_19

gorgi_19

Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 00:25:
zoiets wel ja kijk ff naar de pic die ik erbij poste zoiets moet het worden je hoeft niet een hele lap tekst te kunnen verzenden gewoon een word van ongeveen 10 letters
en je hoeft niet te kunnen zien naar welk e-mail adres je het verzend.
check pic. ff als je dus de info ingevullt hebt en op recive klikt de info verzonden wordt naar het e-mail adres snappie.
Ik gok dat iedereen wel weet wat je wilt. :) Verwacht alleen niet dat iemand voor jou een kant- en klaar stukje code gaat neerzetten :)

Verwijderd

Topicstarter
gorgi_19 schreef op maandag 03 juli 2006 @ 00:31:
[...]

Ik gok dat iedereen wel weet wat je wilt. :) Verwacht alleen niet dat iemand voor jou een kant- en klaar stukje code gaat neerzetten :)
ik heb al een heel stuk HTML klaar op de pc ik kan het je wel laten zien alleen verzenden naar een e-mail adres nee dat lukt niet helaas misshien weten jullie wat ik fout heb gedaan
ik heb een heel formulier klaar ik volg de instructies maar dan probeer ik of het lukt maar nee ik ontvang niks in mijn inbox.

maar misshien heeft iemand al een stukje HTML klaar liggen voor mij :P

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2006 00:39 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Met alleen HTML ga je geen mail kunnen versturen, anders dan met een mailto:-linkje. En mailto: is evil; sowieso vereist dat dat de gebruiker een mailclient heeft, en bovendien ziet diezelfde gebruiker dat er gemaild wordt.

Daarnaast is deze vraag al heel erg vaak voorbij gekomen in dit subforum: zoeken naar 'mailformulier' in WEB. Ik stel voor dat je even de search gebruikt, want al je vragen hieromtrent zijn al tientallen keren tot in den treure behandeld. Nog een keer dit probleem afwerken lijkt me niet nodig. :)

Lees vooral ook even dit stukje uit de plaatselijke policy en Algemene gedragsregels (Netiquette) door. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.