Ik ben in outlook op zoek naar een optie om te kunnen instellen dat één en dezelfde mail elke dag op een bepaald tijdstip naar een persoon wordt gestuurd.
Met welk doel? Als herinnering om iets te doen?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
om dik te spammenBtM909 schreef op zondag 02 juli 2006 @ 23:04:
OT: ik zou eens googlen op het woord: macro
So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.
Inderdaad. Een kennis van mij zou nog iets regelen, wat hij steeds vergeet. Nu kwam hij met de vraag, of ik hem niet 1x per dag een mail ter herinnering kan sturen.BtM909 schreef op zondag 02 juli 2006 @ 23:04:
offtopic:
Vergeet jij ook niet een en ander? In je startpost?
Vergeet jij ook niet een en ander? In je startpost?
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Zo'n optie is er niet en met VBA kan bijna alles.
Helaas voldoet je topcistart bij lange na niet aan wat we verwachten op GoTen als een subtiele hint om toch wat meer te laten zien niet helpt dan houdt het toch een keertje op. Ik dacht dat BalusC in "X86 of X64"
duidelijk genoeg was.
Helaas voldoet je topcistart bij lange na niet aan wat we verwachten op GoTen als een subtiele hint om toch wat meer te laten zien niet helpt dan houdt het toch een keertje op. Ik dacht dat BalusC in "X86 of X64"
duidelijk genoeg was.
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()