ik heb hier voor mij een medion laptop ( type MD6200)
nu zit ik met het volgende probleem..
het scherm geeft geen licht meer.. je kan nog wel heeel vaagjes de kleuren enz zien..
nu heb ik dit ook gehad met mijn promedion laptop en dit was te wijten aan de pin van het scherm en dat is hier niet het geval.
het enigste wat ik me nu kan bedenken is dat of het backlit stuk is of de kabel naar de laptop stuk is
nu is het zo dat de laptop 4 jaar oud is.
net voor het einde van de 3 jarige garantie is de videokaart vervangen want deze was stuk gegaan.
wat kan ik nu het beste doen ik zie zelf 3 opties
1: medion bellen kijken of er nog garantie opzit vanwege de vervanging van de videokaart (en dus mischien een fout)
2: laptop open maken en kijken of de kabel loszit
3: backlit stuk zelf vervangen ? (iemand enig idee wat dit gaat kosten ?)
nu zit ik met het volgende probleem..
het scherm geeft geen licht meer.. je kan nog wel heeel vaagjes de kleuren enz zien..
nu heb ik dit ook gehad met mijn promedion laptop en dit was te wijten aan de pin van het scherm en dat is hier niet het geval.
het enigste wat ik me nu kan bedenken is dat of het backlit stuk is of de kabel naar de laptop stuk is
nu is het zo dat de laptop 4 jaar oud is.
net voor het einde van de 3 jarige garantie is de videokaart vervangen want deze was stuk gegaan.
wat kan ik nu het beste doen ik zie zelf 3 opties
1: medion bellen kijken of er nog garantie opzit vanwege de vervanging van de videokaart (en dus mischien een fout)
2: laptop open maken en kijken of de kabel loszit
3: backlit stuk zelf vervangen ? (iemand enig idee wat dit gaat kosten ?)