[ACD23"] Side buttons reageren niet meer

Pagina: 1
Acties:

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-02 10:06
Zoals de topice-titel aangeeft, heb ik problemen met mijn 23" Apple Cinema Display. Ik heb het scherm nu bijna een maand en wil niet anders meer. Ik gerbuik het voornamelijk onder Windows op me PC bak, maar heb ook af en toe me PowerBook G4 aanhangen en me toekomstige MacBook. Daarover in een ander topic later meer :)

Ik heb nu sinds een paar dagen sporadisch, dat de side buttons niet meer werken zodra windows gestart is, van af vandaag is het bij elke Windows sessie zo : Staat het scherm niet aan als je boot, moet ik dus opnieuw booten, want tijdens de BIOS post werken de knoppen wel ineens ....

Nu kijk ik, en zie ik dat hij als Plug&Play monitor wordt herkent... en als ik voor update driver kies, zegt ie dat het niet nodig is ... Opzich is het wel irritant, want ik kan zo dus niet meer de brightness van m'n monitor instellen > tenzij ik reboot en het tijdens de BIOS post doe... want dan werken dus alle knoppen wel gewoon.

Mijn vragen : Heeft iemand dit eerder gehad met ACD inc. met windows ? (heb het nog niet gechecked of het probleem zich ook voordoet onder OSX, maar ik denk het niet, daar komt bij, het werkte eerste wel onder windows, dus waarom nu niet meer) Is dit op te lossen met een drivertje, zo ja welke ?

Kleine update: Heb de computer een paar keer gereboot, steeds weer hetzelfde : werkt wel tijdens de BIOS post, maar niet zodra Windows desktop verschijnt... Heb toen de PC uitgezet, en de DVI kabel er-uit/er-op-nieuw-in-gedaan en nu werkt ie wel weer ineens. Vaag, maar gelukkig dat ie het weer normaal doet. Voor de rest is er niks veranderd in Windows, hij wordt ook nog steeds als een normale plug&play monitor gezien... dus was geen driver-bug van windows, en de DVI kabel zat er eerst ook wel goed in (anders krijg je geen beeld en het verklaard niet waarom hij wel werkte tijdens de BIOS posts...).

Het enige wat ik nu nog kan doen; is over een paar dagen hopenlijk melden dat het probleem nog niet terug is gekomen, en het dus toch blijkbaar aan de aansluiting van de DVI kabel lag...

[ Voor 31% gewijzigd door BaT op 03-07-2006 00:40 ]

Product Owner - Connec2

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 17:46
Klinkt inderdaad als een vage/ half loszittende DVI kabel.
Succes met je mooie nieuwe ACD!