Toon posts:

[WC] Zelf kleurstof voor waterkoeling maken ?

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de search natuurlijk weer gebruikt, alleen ik kan geen 1 topic vinden die hierover gaat. Ik heb nu al heel lang waterkoeling, alleen ik vraag me af of er een manier is om zelf met huis tuin en keuken materiaal een leuk kleurtje ervoor kunt maken ?

Iemand hier tips voor ? Eigenlijk vraag ik me dit af omdat ik graag water wil hebben wat iets donkerrood is, en de vorige rode kleur die ik had die werd roze, en maakte niet uit hoeveel ik erbij kwakte het bleef roze :(

• Tuinstoel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-12 15:55
Bietensap al geprobeerd?

Verwijderd

Wij hebben hier thuis van die flesjes met kleur poeder.....dit spul is geloof ik voor het kleuren van lijm...
Misschien kun je daar wat mee experimenteren?

• PassieWassie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-03 09:55
Het inkt van fluoriserende pennen ?

Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !

Verwijderd

Topicstarter
thabazzman schreef op zondag 02 juli 2006 @ 19:24:
Het inkt van fluoriserende pennen ?
Dat is niet zo tof, zo heb ik m'n vorige slangen al verneukt :P, alles zat er vast aan gekoekt :P

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:57
dacht ik ook gelijk aan

• Me_Again
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-05 08:18
Dit probleem had ik ook. Rode koelvloeistof gekocht, maar in de slangen lijkt het roze! Je zou ook over kunnen gaan naar rode (doorzichtige) slangen?

Verwijderd

Topicstarter
Me_Again schreef op zondag 02 juli 2006 @ 23:00:
Dit probleem had ik ook. Rode koelvloeistof gekocht, maar in de slangen lijkt het roze! Je zou ook over kunnen gaan naar rode (doorzichtige) slangen?
Ik gebruik 10mm en 12mm aaonsluitingen in m'n setup, en daar heb je geen rode slangen voor..

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik heb ook al es slangen verkloot door kleurstof gekocht te hebben van slechte kwaliteit (was wel bedoeld als kleurstof voor WC's :/ )

Koop anders een litertje verf, verdun het een beetje en laat het door je slangen gaan, daarna gewoon water erin :Y)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Topicstarter
fsfikke schreef op zondag 02 juli 2006 @ 23:44:
Koop anders een litertje verf, verdun het een beetje en laat het door je slangen gaan, daarna gewoon water erin :Y)
Vind m'n rad niet zo liev qua koelprestaties gok ik :P

• Guust Flater
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-12 20:30
Probeer eens bij een kantoor boekhandel of je daar rode inkt kunt krijgen. Dat is meestal wel oplosbaar in water.
Pagina: 1