MENSEN HET GAAT NIET OM LI ZELF!Hallo, ik heb deze code om een (on)gesorteerde mappen lijst op abc te genereren, en in elke LI komt de naam van de map te staan, en nu probeer ik uit te vinden hoe ik in de title van de LI volledige url naar de map kan weergeven, iemand enig idee?
Nu is dit de output afgezien van de title, zo zou de titel moeten worden:
Ik heb ook wat andere codes bekeken op php.net maar die doen allemaal net even iets anders, en ik dacht van $array in de functie Lezen een dubbele array te maken maar ik kreeg toen een lege array terug, iemand een idee zodat ik een referentie naar de map heb?
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
| <?php function Lezen($map) { $d = dir($map); while (false !== ($r = $d->read())) { if($r != '.' && $r != '..' && is_dir($map.$r)) { $array[$r] = Lezen($map.$r.'/'); } } $d->close(); return $array; } function Printen($array, $l=0) { if($l==0){}else{echo "<ul>";} foreach($array as $naam => $v) { echo "<li title='../mapnamen/mapnaam/..'>".$naam; if(is_array($v)) { Printen($v, $l+1); } } if($l==0){}else{echo "</ul>";} } Printen(Lezen("./"),0); ?> |
Nu is dit de output afgezien van de title, zo zou de titel moeten worden:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| <ul> <li title="/home/">Home <ul> <li title="./home/map1/">Map1 <li title="./home/map2">Map2 </ul> </ul> |
Ik heb ook wat andere codes bekeken op php.net maar die doen allemaal net even iets anders, en ik dacht van $array in de functie Lezen een dubbele array te maken maar ik kreeg toen een lege array terug, iemand een idee zodat ik een referentie naar de map heb?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2006 19:53 ]