Toon posts:

Hoe maak je een soort autotyper

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb even een vraagje bij vele online games kun je de snelltoets ctrl-v niet gebruiken om te plakken.
daarom mijn vraag hoe maak je een soort autotyper die steeds herhaald wat jij hebt opgegeven (getypt)?
er bestaan wel van dat soort programmatjes maar daar zit natuurlijk weer een keylogger bij dus kunnen jullie mij helpen
Grtz xXTMXx :)

• MachoM
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-11-2025
Dit is opzich vrij eenvoudig, maar wel verbindingsintensief, op te lossen met wat AJAX methodiek. Elke keer wanneer de gebruiker een letter intoetst stuur je een Request naar de server welke de bijbehorende woorden opvraagd. De uitkomst van dit request (na wat transformatie) positioneer je dan onder het input element.
De ingetypte waardes sla je uiteraard op op de server.

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:44
[zeurmode]
op GoT 'grtz'n we elkaar niet. onze nicknaam wordt gezien als de greet
[/zeurmode]

hangt vanaf wat voorspel... Webbased? gwn spel? Misschien zeggen over welk spel het gaat?

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:46

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

macromaker is zover ik weet gewoon 'schoon' en kan alle soorten keys opslaan en afspelen (incl. muis). Nadeel dat vele games met bijvoorbeeld Nprotect (en dacht ook punkbuster) deze progs niet toelaten, kans op een ban is mogelijk door 'macro gebruik'.

Edit: G15 van logitech heeft deze feature ingebouwd met zelfs snelkeys op de keyboard :)

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 02-07-2006 20:56 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ehm helpen? Nee :)

Ga maar eens de diverse FAQ's doorlezen om erachter te komen waarom dit topic niet hier (en niet op GoT hoort)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Dit topic is gesloten.