Toon posts:

HELP !! KT7A + V7700 = pieeeep piep piep

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Net een nieuw systeempje in elkaar geflanst. Maar de videokaart wordt 9 van de 10 keer niet herkent.
Wat nu?

Specs:
AMD 1 GHZ
256 MB
Asus V7700 Deluxe
Abit KT7A
Antec 1030 300Watt
Sb Live 5.1

Verwijderd

Topicstarter
uuuuuhhhh Help! :'(

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-08 17:57
, zijn het 4 lange piepjes, en je krijgt meteen geen beelt?

Verwijderd

Topicstarter
Nee 1 lange en 2 korte.
Soms doet ie het namelijk wel
Het is dus niet de Fan.

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-08 17:57
hmm dat zelfe had ik een half jaar geleden ook toen ik mijn vaders pc in elkaar ging zetten (kt7 + duron + tnt2) . zal ff denken wat er toen aan de hand was.. hmm
---
nee ik kan er niet meer opkommen wat er toen aan de hand was, was iig wel zwaar irritant.......

wacht ff, volgens mij (weet ik niet zeker), heb ik toen ff die softbios 3 menutje wat instellingen veranderd (weet niet meer pricpes wat , maar volgens mij was dat het).

moet je dat ff doen.

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21-08 17:33

Metten

ik hou het graag simpel

gaat 'ie na die piepjes automatisch uit?

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2025

Mar

TCF

ik kom net uit een winkel waar mijn maat een 1,2 GHz TB + KT7 + Asus7700 had besteld.

Het blijkt dat de Asus7700 met de KT7 niet boven de 800-900MHz kan draaien.
Ze hebben gebeld met Abit-leverancier/importeur en die hebben dat ook nog eens getest gisteren.
Andere Geforce kaarten zouden minder probelemen hebben met de hoge processor-frequenstie's

Probeer dus eens een ander merk Geforce

DPC Team ColdFusion

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Ken het probleem had mijn videokaart
er uit gehaald en niet goed terug geplaatst

kijk wel eens of ie er helemaal in zit dat heb ik wel eens gehad en dat kan ook het probleem zijn dat ie het soms wel doet
want dan kan ie net contact maken met het mobo

dus kijk of dat het is

Veel Succes er mee...

Verwijderd

Mijn V7700 loopt prima met een duron @ 1060 en een Tbird 800@1000

• Dapa
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
'k heb het zelfde systeem als Basesite (hij is m'n collega) en ik heb precies het zelfde probleem :'(

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Zie http://fae.abit.com.tw/eng/faq/qa/2001010901.htm, meer mensen hebben dit probleem!

Verwijderd

Topicstarter
Bedank voor alle tips maar niks lijkt te helpen.
Bij Abit zeggen ze dat ik het i/o voltage moet verhogen naar 3.4V maar ook dit heeft geen effect.
Volgens mij een vette BUG in de KT7A :r aangezien Dapa hetzelfde probleem heeft.

Iemand nog andere tips?

• Geert
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 15:12
Op zaterdag 27 januari 2001 13:27 schreef HermeS het volgende:
, zijn het 4 lange piepjes, en je krijgt meteen geen beelt?
het is beeld :P

This message was sent from a galaxy far, far away.

Verwijderd

Ik heb exact hetzelfde gehad met mijn 1.1Ghz KT7-Raid.. Toen teruggebracht naar Graficall compleet met pc en al, maar het lukte hun ook niet, en volgens Abit scheen het bekend te zijn.

Uiteindelijk heb ik die kaart maar weer terug gegeven (hebben die %$#honden bij Graficall me ook nog eens 10 piek minder gegeven, "omdat ze niet meer dan de dagwaarde mochten geven" :( ; Ik vraag me nog steeds af of dat wel legaal was)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 januari 2001 18:15 schreef akos het volgende:
Ik heb exact hetzelfde gehad met mijn 1.1Ghz KT7-Raid.. Toen teruggebracht naar Graficall compleet met pc en al, maar het lukte hun ook niet, en volgens Abit scheen het bekend te zijn.

Uiteindelijk heb ik die kaart maar weer terug gegeven (hebben die %$#honden bij Graficall me ook nog eens 10 piek minder gegeven, "omdat ze niet meer dan de dagwaarde mochten geven" :( ; Ik vraag me nog steeds af of dat wel legaal was)
Heb jij je Asus V7700 toen ingeruild voor een V6600? :?

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er meer mensen die deze combinatie hebben? (Abit KT7A en Asus V7700 Dlx)

Verwijderd

Nee, die 6600 zat in mijn oude pc. Ik had ook nog een 3400 liggen. Die zit nu in mijn oude pc, en de 6600 zit in mijn amd systeempje.

Ik wacht wel op de V8800 (wanneer die ook komen mag :) )
Pagina: 1