Hallo,
Ik heb een C# project op een netwerkshare staan, en ik zou hier aan willen werken vanop een andere pc op het netwerk met Visual C# 2005 Express.
De netwerk share rechten zijn goed (kan zowel schrijven als lezen) dus dat is het probleem niet.
Toch krijg ik wanneer ik het programma wil debuggen via visual c#, of wanneer ik de gecompilede exe wil starten (compilen zelf lijkt ook zonder fouten te gaan) volgende foutboodschap:
Ik heb dan ook eens deze tutorial geprobeerd, maar ook dat hielp niet.
Wanneer ik het project kopieer naar een lokale folder gaat het echter perfect.
Ik draai nu de Windows Vista Beta 2 64-bit trouwens. Ik ben er al wel in geslaagd om op deze manier te werken in Windows XP vroeger.
Iemand een idee wat ik nog kan proberen?
Ik heb een C# project op een netwerkshare staan, en ik zou hier aan willen werken vanop een andere pc op het netwerk met Visual C# 2005 Express.
De netwerk share rechten zijn goed (kan zowel schrijven als lezen) dus dat is het probleem niet.
Toch krijg ik wanneer ik het programma wil debuggen via visual c#, of wanneer ik de gecompilede exe wil starten (compilen zelf lijkt ook zonder fouten te gaan) volgende foutboodschap:
Ik heb ook al geprobeerd om via Administrative Tools->.NET Framework 2.0 Configuration de Code Access Security Policy aan te passen zodat het lokale netwerk full trust heeft, maar ook dat maakte geen verschil.Error while trying to run project: Could not load file or assembly or one of its dependencies. Failed to grant minimum permission requests.
Ik heb dan ook eens deze tutorial geprobeerd, maar ook dat hielp niet.
Wanneer ik het project kopieer naar een lokale folder gaat het echter perfect.
Ik draai nu de Windows Vista Beta 2 64-bit trouwens. Ik ben er al wel in geslaagd om op deze manier te werken in Windows XP vroeger.
Iemand een idee wat ik nog kan proberen?