http://www.2blue4u.com/ oplichters ??????

Pagina: 1
Acties:
  • 713 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-06 12:30

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Topicstarter
Kijk zelf eens bij de pakketen ! Dat bestaat niet ! Onbeperkt dataverkeer ! Ik heb ze al een mailtje gestuurd om opheldering....

Hoe kan dat ??? In America hosten ??? Maar dan kan het toch ook niet onbeperkt....dataverkeer is duuuur....en al helemaal in NL..

Ik hoop dat er hier iemand is die een acountje heeft en meer dan 100 gig per maand verbruikt daar en ff opheldering kan geven ofzo.....
wat :r host..

Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5721

Er staat dat je moet bestellen via ashosting.nl.
Kijk maar eens hier voor de datalimieten van die gasten (die links op 2blue4u.com doen het dus niet).
Waarschijnlijk is het iets in de zin van "als je alleen maar textfiles hebt geldt er onbep datalimiet, bij plaatjes/andere files/etc etc geldt er een datalimiet van x Gb".
Goed, bij zulke amateurs zou ik mijn site sowieso niet willen hebben.
Succes! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-06 12:30

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Topicstarter
Hehe:)

Ik host daar gelukkig niet:)

maar een vriend van mij wel:P En ik heb hem geadviseerd om maar zo snel mogelijk weg te gaan daaro.....

Priyantha Bleeker>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_LeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-04 19:36
Oplichters zijn het niet, ik heb al een tijdje een website bij hun en ik ben er tevreden over, ze hebben goeie services enzo

Greetz LeX

Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13789

hmmmmmmz, op het bestel form van ashosting staat:

"Indien u niet ingeschreven staat bij de KvK en u wilt toch een Nederlands domeinnaam, komt de domeinnaam op naam van 2blue4u Internetdiensten. U gaat hiermee accoord:"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-06 21:00
geen datalimit is geen probleem , hebben wel meer hoster, maar die maken dan weer gebruik van een afgeknepen lijn, waardoor je uberhaupt niet boven een door hun in testellen limit komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13244

hmmmmmmz, op het bestel form van ashosting staat:
"Indien u niet ingeschreven staat bij de KvK en u wilt toch een Nederlands domeinnaam, komt de domeinnaam op naam van 2blue4u Internetdiensten. U gaat hiermee accoord:"
Dat is toch netjes van een hostingprovider?
Particulieren kunnen normaal gesproken niet zomaar een NL domein registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8733

hmz en sinds wanneer is akkoord met c's ? ;)

of is dat inmiddels wel normaal nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13244

Pim maakt wel meer tikfoutjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-05 19:38

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Ik vind ASHosing top hoor! Goeie en snelle service, geen gezeik en gewoon goedkoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13789

Op zaterdag 27 januari 2001 14:48 schreef Xs2You het volgende:
Pim maakt wel meer tikfoutjes ;)
LETTERLIJK GE-COPY => PASTE !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5721

ja goed, maar van een bedrijf dat internet diensten aanbied zou je toch wel een goed werkende site mogen verwachten?
Goed, dat zegt natuurlijk helemaal niets over hun service, maar het geeft toch wel een slechte indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-05-2024
Leuk trouwens dat 2blue4u. Er staat alleen dat een pakket 125 gulden kost; dat lijkt me een koopje. Of zouden er ook nog maandelijkse of jaarlijkse kosten bijkomen? Daar staat in ieder geval nergens iets over, als ik het zo lees heb je echt alleen eenmalige kosten.

Als ik trouwens op die prijzen klik krijg ik een of andere waarschuwing over ongeldige beveiligingscertificaten voor m'n neus, samen met een foutmelding over een pagina die niet gevonden kan worden. Geeft niet echt een professionele indruk |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:59

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

ASHosting is redelijk. Ik heb er met totalgsm.net een tijdje gezeten. Heb ingeschreven toen ze (bij ashosting.nl) nog onbeperkt dataverkeer aanboden. Na aanleiding van onze extreme belasting (42 GB in één maand) hebben ze de pakketten aangepast :). Niet dat wij onder die nieuwe regels vallen, maar wel onder de oude waarin een voorwaarde stond als:
"Bij overmatige belasting van de servers is ASHosting gerechtigd om uw contract voor onbepaalde tijd te onderbreken".

Nou die belasting daar zorgde wij wel voor (gem. 8 SQL-thingies per page).

Dus niet meer dan redelijk dat ze stoppen met ons te hosten. Hij (Sjaak the man achter ASHosting) heeft nog wel een aantal oplossing gezocht, maar dat heeft niet geholpen.

Kortom: ASHosting bedoelt het goed, maar is niet zo groot. Overigens wel 100% te vertrouwen.

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radial
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-06 20:57

radial

Watch out

Zelf heb ik ook een domein/host bij 2blue4u en heb er geen problemen mee behalve dan dat de site af en toe ff dood is maar dat kan gebeuren, verder niks dan goeds hierover.

20xSF170s - ozo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38059

|trash|spam|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9006

Op vrijdag 19 oktober 2001 19:09 schreef acteris het volgende:
|trash|spam|
Jezelf over de rug van een ander ophemelen... donder op lelijke spammer :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22623

BEn je nou lame of hoe zit dat geen spam!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

oude koe opgeschopt met spam.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.