Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Risico's openbaar maken mobiel telefoonnummer?

Pagina: 1
Acties:

• TweakV
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-03 20:42
Voor het ontvangen van sms-jes voor een community wil ik gebruik maken van een prepaid telefoonnummer. Dit telefoonnummer wordt dan bekendgemaakt via de community site. Zijn er risico's verbonden aan het openbaar maken van een gewoon mobiel telefoonnummer, anders dan het ontvangen van spam-sms? Het is nl niet de bedoeling dat er onverwachts kosten worden gemaakt, maar dat kan niet a.f.a.i.k?

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Volgens mij kan je niets met enkel een nummer.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Een dergelijk prepaid nummer staat al heel lang in mijn signature hier, en tot op heden nog geen spam op gehad behalve de gebruikelijke spam van KPN. Dus nee, echt risico's zitten er niet aan :)

• TweakV
Erkens schreef op zondag 02 juli 2006 @ 15:04:
Een dergelijk prepaid nummer staat al heel lang in mijn signature hier, en tot op heden nog geen spam op gehad behalve de gebruikelijke spam van KPN. Dus nee, echt risico's zitten er niet aan :)
Hehe, mooi voorbeeld Erkens... ;)

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Ik heb het even nagezocht, ik dat nummer blijkbaar al vanaf februari 2005 online staan, sindsdien al ruim 500 SMS berichten ontvangen (niet allemaal nav mijn sig, maargoed) waarvan er slechts 18 spam zijn, 15 daarvan zijn afkomstig van Hi.

• TweakV
21:43 TweakV: Ik sta in de sms-sig van Erkens, woohoo!!! :P

Kon het toch niet laten, Erkens.

'k zag op je site dat je het met gnokii hebt opgelost, ik ga 't zelf met smslib proberen.
Pagina: 1