Ik ben bezig met het maken van een website en ik word gestoord van een tabelprobleem. Ik heb onderaan de pagina een tabel van Onestats, waarvan ik de code niet mag veranderen, maar dat boeit me niet. Dat kan ik zelf wel oplossen. Waar het me om gaat is de grote tabel. Als je naar de website gaat met Firefox of Internet Explorer, ziet de tabel er in eerste instantie goed uit (of niet). Druk nu eens op F5. En doe dat 6 keer ofzo. Je ziet waarschijnlijk dat er iets aan de hand is met de verticale lijnen in de tabel. Ik wil de eigenschappen van de tabel in een css-bestand. Op dit moment heb ik dit:
Wat moet ik hieraan veranderen zodat F5 geen fouten meer veroorzaakt? Ik wil gewoon een tabel met een zwart lijntje van 1 pixel dik en neerstortende tabelranden. Ik heb allerlei verschillende css-bestanden geprobeert, maar niets helpt. Ja, ik heb al een paar topics doorgenomen, maar ben er niet wijzer uit geworden. Ook heb ik de CSS-cursus op w3schools tien keer doorgenomen en vele andere.
code:
1
2
3
4
5
| td,th {font-family: arial; font-size: 11px; border: solid #000000 1px; padding: 2px}
th {text-align: left}
p {font-family: arial; font-size: 11px}
caption {font-family: arial; font-size: 14px; font-weight: bold}
table {border-collapse: collapse} |
Wat moet ik hieraan veranderen zodat F5 geen fouten meer veroorzaakt? Ik wil gewoon een tabel met een zwart lijntje van 1 pixel dik en neerstortende tabelranden. Ik heb allerlei verschillende css-bestanden geprobeert, maar niets helpt. Ja, ik heb al een paar topics doorgenomen, maar ben er niet wijzer uit geworden. Ook heb ik de CSS-cursus op w3schools tien keer doorgenomen en vele andere.