Bedankt voor je compliment

40+ers snappen niets van hun mobiele telefoon ?

Waren niet mijn woorden, maar staat je goed die rooie kop

Mijn vader van 82 gebruikt zijn mobieltje inderdaad alleen om te bellen of om in noodgevallen bereikbaar te zijn, zelf ben ik precies half zo oud -dus ook 40+

- en denk dat ik mede door/voor mijn werk toch echt wel alle mogelijkheden van mijn 6680 gebruik, hoor ! (Ben momenteel aan het nadenken over de volgende. De N80 is wel een sterke kandidaat...

)
Speciaal voor jou, als 40+, zal ik dan even misschien wat beter uitleggen wat ik bedoelde, want blijkbaar snap je m'n post niet. Zal wel iets met leeftijd te maken hebben ofzo. Maargoed, komt'ie:
De meeste personen met een mobiel met de laatste technische snufjes erop, zijn toch echt gericht op jongeren, het is een statis-symbool. Mensen die een mobiel hebben om enkel te bellen in nood-gevallen/pech onderweg, zullen echt niet met zo'n hypermodern ding gaan slepen. Die halen zo'n Kruidvat/Zeemann ding. Kost je namelijk niets, en voldoet voor die doelgroep dus prima.
Mensen van jou leeftijd, en dan met name de mensen die in de ICT sector zitten, zullen ook wel met zo'n ding lopen. Gaf je zelf al aan. Gadget freaks vind je in alle leeftijdsgroepen, dat blijft. Maar waar ik het over had, was dat het gros van de menigte die met een hyper modern toestel loopt, niet de 40+'ers zijn.
Ga maar eens na, hoeveel ouders (lees: vaders en moeders) nog aan de kids vragen of ze de nieuwe TV willen instellen, of de zenders op de radio. Terwijl alles tip-top in de handleiding staat uitgelegd.
De ouder mensen worden, des te luier ze worden om een boekie te lezen. Blijkt eigenlijk wel, want als je had gezien dat ik ergens op had gequote, had je waarschijnlijk anders gereageerd, leesbrilletje nodig?