[Moderaties] Beoordeling - "-1 Onjuist"

Pagina: 1
Acties:

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-02 07:33
Ik zit er al een tijdje naar te kijken: Vaak wordt er in reacties op een nieuwsbericht onjuiste informatie verschaft. Mensen hebben het artikel niet goed gelezen, of doen een foute uitspraak over iets waar ze geen verstand van hebben. Meestal krijgen deze reactie gewoon de beoordeling "-1 overbodig". Maar is het niet beter om een extra optie toe te voegen zoals "-1 onjuist".

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:26

Nik

Dat zou dan weer misbruikt kunnen worden bij goed onderbouwde meningen lijkt me :?

Ben ik het niet met iemand eens: -1 onjuist :)

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-02 07:33
proller schreef op zondag 02 juli 2006 @ 13:28:
Dat zou dan weer misbruikt kunnen worden bij goed onderbouwde meningen lijkt me :?

Ben ik het niet met iemand eens: -1 onjuist :)
In dat geval kan je 'm ook "-1 overbodig", "-1 overgewaardeerd", of welke negatieve beoordeling dan ook geven. Meestal heb jij dan echter zelf al gereageerd (of ga je dit nog doen), en wanneer jij hebt gereageerd kan jij de posts van andere niet langer meer beoordelen.

[ Voor 4% gewijzigd door DEVoTi0N op 02-07-2006 13:32 ]

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Die vraag doet mij denken aan het topic [rml][ feat] +1 goede vraag, -1 incorrect, -1 slecht nederlands[/rml] waarin zoiets dergelijks werd voorgesteld. Ik zou zeggen dat je dat topic eens doorleest :).