De laatste tijd ben ik opzoek gegaan naar een digitale camera, waarvoor ook een onderwater hoes is te vinden. Maar m'n grote probleem is dat ik nergens foto's kan vinden die gemaakt zijn die onderwater hoes. De enige foto's die ik kan vinden komen van sommige winkels af, en zijn gemaakt in het mooiste water wat er is, en waarschijnlijk zie je dan ook nog is alleen de beste foto's...
Eisen:
- Digitaal
- Ook goede foto's boven water
- Budget: inc hoes €600-700
Hierdoor was ik op de Canon Powershot S80 uitgekomen, alleen zelfs als ik specifiek op die S80 zoek krijg ik geen review te zien met onderwater foto's. (wel honderden zonder onderwater foto's).
Verder is elke andere camera die aan de eisen voldoet ook goed
Dus mijn vraag is simpel, weet iemand een site die camera's reviewd, en dan ook gelijk foto's online zet gemaakt met de onderwater hoes? Of heeft iemand goed advies voor een camera in deze prijsklasse?
Eisen:
- Digitaal
- Ook goede foto's boven water
- Budget: inc hoes €600-700
Hierdoor was ik op de Canon Powershot S80 uitgekomen, alleen zelfs als ik specifiek op die S80 zoek krijg ik geen review te zien met onderwater foto's. (wel honderden zonder onderwater foto's).
Verder is elke andere camera die aan de eisen voldoet ook goed
Dus mijn vraag is simpel, weet iemand een site die camera's reviewd, en dan ook gelijk foto's online zet gemaakt met de onderwater hoes? Of heeft iemand goed advies voor een camera in deze prijsklasse?
[ Voor 7% gewijzigd door Plaagje op 02-07-2006 19:16 ]
Flying High!