Wintv met Savage 4 chipset Videokaart

Pagina: 1
Acties:

• Shadowzon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-07 12:45
Geeft problemen... Elke keer als ik Winttv opstart slaat m'n beeld vast :( En moet ik de computer opnieuw opstarten. Deze Winttv kaart werkt dus niet goed met m'n Diamond Stealth 3 S540 (Savage 4 chipset). Op de pagina www.hauppauge.com (Wintv fabrikant) staat dat de kaart niet goed werkt met een videokaart met een Savage 4 chipset..

Weet iemand hier een oplossing voor?? ik heb al de nieuwste drivers gedowload maar dit helpt niks :(

Zijn er mensen met het zelfde probleem of, zijn er mensen die een oplossing weten???

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08 16:24

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
wat voor systeem heb je (mobo cpu etc)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Balboa
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 21:37
http://jgc2.virtualave.net/

kijk hier ff en als het dan niet lukt dan maar een andere kaart kopen...moest ik ook;)

Handtekening

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:47
Tis maar dat ik de referstat weer opgezet heb, anders had ik deze gemist

Ik had idd problemen met mijn TV-kaart. Ik heb deze opgelost met een customized driver. Of deze werkt hangt ook van de revisie Savage4 af (rev E werkt). Als het je niet mocht lukken, probeer dan eens dit:

in het register in sleutel HKLM,Config\0001\Display\Settings
DDSW=YES (staat nu op NO)
Hierdoor zou het moeten werken. Ik heb dit uitgezet in mijn tweakdriver omdat mijn TVkaartje ook werkt met DDSW=NO.

Verwijderd

Verder lezen bij hauppauge, staat een oplossing