Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PDA Fujitsu Siemens Loox 610 autom. pairen GPS

Pagina: 1
Acties:

• Martijn18
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hey, weet er iemand toevallig een oplossing voor het volgende probleem:
Ik heb dus een Loox610 met BT. Tevens heb ik een tomtom wireless GPS.
Om deze te pairen aan mijn Loox moet ik gebruik maken van het programma pocket plugfree.
Dit vind ik nog al omslachtig:
PDA aan -> GPS aan -> BT aan -> pairen met pocket plugfree -> tomtom

Is er geen manier dat zodat hij automatisch paired op het moment dat ik BT aanzet?
of helemaal beter, dat BT wordt aanzet als ik tomtom opstart (dit was bij mn smartphone ook het geval)?

WP: Daikin Altherma (EHVX11/ERLQ11) | PV: 20x 335 Wp (ZW) / 2x 335 Wp (ZO) | ACCU: 2x Marstek Venus 5,12kWh

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:45

Sabbi

je denkt aan mij.

Pairen is een eenmalig proces wat je dus niet elke keer hoeft te herhalen. Tevens kan tomtom 5 zelf je BT aanzetten, lukt dit niet dan zijn er third party apps die dit voor je kunnen doen, ff zoeken.

• Martijn18
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Het daadwerkelijk pairen gebeurt misschien eenmalig, maar ik moet wel elke keer gebruik maken van pocket plugfree. Dit is dus wat ik wil voorkomen. Tevens start tomtom dus geen bluetooth op het moment dat ik het programma opstart :) Daarom vraag ik dus om een applicatie die dit eventueel wel kan doen. Zoeken heb ik dus al gedaan, maar ik kon helaas geen geschikte tool vinden.
Misschien jij wel, dus als je suggesties hebt hoor ik het graag :)

WP: Daikin Altherma (EHVX11/ERLQ11) | PV: 20x 335 Wp (ZW) / 2x 335 Wp (ZO) | ACCU: 2x Marstek Venus 5,12kWh