Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

SPAM? Of niet?

Pagina: 1
Acties:

• onkl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Adsense Top Conversie Concept te koop!
Ik zat even te twijfelen of dit nou OK is of niet en kwam daar niet geheel uit.
Volgens de algemene voorwaarden:
# V&A is bedoeld voor particulieren die computeronderdelen en aanverwante apparatuur willen kopen of verkopen. Bedrijfsmatige verkoop van bijvoorbeeld overstock of refurbished producten is beperkt toegestaan, namelijk alleen indien de verkoper een daarvoor bedoeld zakelijk account heeft. Hiervoor bestaan andere, aanvullende voorwaarden. Bij het vermoeden van bedrijfsmatige handel zonder zakelijk account wordt de advertentie verwijderd en kan het gebruikersaccount geblokkeerd worden.
wel, maarja, dan is software verkopen ook fout en dat vinden we weer best.
Anderszijds kunnen de medegebruikers dit klaarblijkelijk ook wel af in de reacties.

Verwijderd

Lijkt op een moderne variant van een piramidespel.

[edit]
En het lijkt me zeker duidelijk dat we dit met zijn allen niet moeten willen.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2006 11:44 ]

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
De gebruikte e-mailhost (mits hetzelfde als bij registratie) kan misschien aan de registratie-blacklist van gratis e-mailaccounts worden toegevoegd.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

En verwijderd, thanx :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• onkl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Klein vervolgvraagje: waarom is dit eigenlijk verboden? In de voorwaarden kwam ik nergens een "rot op met je kansloze spam" zinnetje tegen.. Of valt dit gewoon onder de "uitzonderingen...ten aller tijde... gezond verstand" regel?
edit:
Goed zo google; uitstekende ad in deze context: "Verdien € 1,000 per dag Wat de professionals doen kan u ook Schrijf U gratis in en word rijk!" :P

[ Voor 22% gewijzigd door onkl op 02-07-2006 12:11 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
V&A is niet bedoeld voor diensten, alleen voor de verkoop van hardware en software.

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-10 14:32
Kleine opmerking hier trouwens die ik onder de ad wilde plaatsen over 'zijn' geheim:

Google betaalt 1$ per Firefoxdownload via een referral.
Op n forum waar hij een link van gaf zei hij dat het iets met Firefox te doen zou hebben, en iedere Tweaker kent natuurlijk het aanbod van Google :)
Door gewoon op het Adsense-linkje te klikken (laten klikken :?) hoef je de download niet eens te voltooien, het geld is er toch al.

Op zijn statsplaatje verborg hij ook wat aantallen, als die zichtbaar waren geweest had je kunnen zien dat er voor 300$ dus gewoon 300 viewers waren.

Hoe hij het verder uitwerkt weet ik niet, maar dit is iig de basis :)

Meeste info is hier te vinden: link, halverwege de pagina vertelt hij het wat hij niet had moeten doen ;)

[ Voor 19% gewijzigd door DarthPlastic op 02-07-2006 12:46 ]

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

Pagina: 1