[Jewel Alpha 2500] Alleen - dual layer dvd's ?

Pagina: 1
Acties:

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
Beste tweakers,

Ik heb een korte vraag. Ik heb de Jewel Alpha 2500. Daar zit een Nec 6500A brander in.
In de systeem specs op de cd staat dat hij alleen dual layer - dvd's brandt. Klopt dit wel ?
Ik heb er namelijk nog nooit van gehoord. Ik dacht altijd dat dual gewoon + en - kan branden.

Ik heb het wel geprobeerd met een + en clonecd spuugt hem er weer net zo snel uit.

• michielvz
Daarnaast heb ik nog even gekeken op pricewatch. Ik zie geeneens dual layer - dvd's staan.
Bestaan die uberhaubt wel ?

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Volgens nec moet hij alles zo'n beetje kunnen: http://www.sw.nec.co.jp/p...l/en/ND-6500A/index.shtml

• michielvz
Huh, daar staat het volgende:

and DVD+R double layer disc.

Dus dan juist alleen weer plus. Ik snap er de ballen van.

Iemand met ervaring met dit systeem ?

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Lijkt me niet zo moeilijk, hij doet alles + en -, behalve DL DVD's, daar alleen de + versie van. DL DVD's zijn trouwens best te koop, Ze zijn alleen erg prijzig.

• michielvz
The_MAN schreef op zondag 02 juli 2006 @ 10:49:
Lijkt me niet zo moeilijk, hij doet alles + en -, behalve DL DVD's, daar alleen de + versie van. DL DVD's zijn trouwens best te koop, Ze zijn alleen erg prijzig.
Dat is dus het rare. In de handleiding van de jewel alpha staat dat hij juist alleen - dual layer brandt.
Iemand met ervaring ?

Verwijderd

aangezien dual layer gewoon een iets complexer brandproces heeft, moet single layer gewoon ondersteund worden

en anders bel je even de klantenservice

• michielvz
Ik heb de frrmware van 2.22 naar 2.24 geflashed. Het lijkt erop dat ie het nu wel doet.

Bedankt voor de reacties !
Pagina: 1