Ik wil graag een mooie mp3-speler van +/- 150 euro, waar een groot gedeelte van mijn muziek-'collectie' van ongeveer 4 gb op past, dus ik ben niet echt geïnteresseerd in 10/20-gb monsters, of functies waarmee je e.g. films kan kijken. Ik zag dat bij de MediaMarkt de ipod nano van 1 gb in de aanbieding is voor 139 euro (bij de pricewatch is dat maar 2.50 duurder dan als ik het via internet zou bestellen). Ik vind het een mooi dingetje, en de kwaliteit is volgens mij goed. Vinden jullie dit een goeie keuze.. of weten jullie iets vergelijkbaars qua kwaliteit, mss met wat meer ruimte, voor ongeveer dezelfde prijs?
Verwijderd
Kijk eens naar de Creative Zen Micro's. Veel meer capaciteit voor een vergelijkbare prijs. (heb zelf ook recentelijk deze keuze moeten maken tussen een 2 of 1 gb Nano, en de Creative Zen Micro Photo van 6GB. Nja, was wel duidelijk, Micro Photo.)
Waarom zoek je niet wat reviews op? Over de ipod nano is bijvoorbeeld erg veel geschreven. Volgens mij kun je zelfs complete "demos" vinden op internet waar alle mogelijkheden in besproken worden.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
waar een groot gedeelte van mijn muziek-'collectie' van ongeveer 4 gb op past
Dat is 1/4e deel als ik ff snel reken;)Ik zag dat bij de MediaMarkt de ipod nano van 1 gb in de aanbieding is
Ik zou als ik een 1 gig speler wil een andere halen. Ze zijn er dan nml al goedkoper.
bijvoorbeeld:
Creative Zen Nano Plus 1 GB Black: € 83,-
Creative Zen Micro Photo 4 GB Black € 159,-
Er is veel keuze, dus zoek iets leuks uit!
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
als je een wil hebben die en 1gb flash heeft én evt ook nog es lang met z'n batterij doet, kijk dan eens naar die dingen van samsung, bijv de YP-C1Z (1GB / 42 uur op 1 penlite)
[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 02-07-2006 10:50 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
De zen micro's zijn zeker goed. Ik heb er ook 1(5gb versie).
Maar bij bol.com is er een goede aanbieding. Voor 140 euro een zen micro photo 4gb(met kleueren scherm!) voor "maar" 140 euro. Dit is wel erg goedkoop aangezien je bij pricewatch de 6gb versie(geen kleuren) voro die prijs kan krijgen.
Ik vind het een hele goede aanbieding iig.
hier nog de link:
http://www.nl.bol.com/is-...iSites%2fmini_pijleraudio
Maar bij bol.com is er een goede aanbieding. Voor 140 euro een zen micro photo 4gb(met kleueren scherm!) voor "maar" 140 euro. Dit is wel erg goedkoop aangezien je bij pricewatch de 6gb versie(geen kleuren) voro die prijs kan krijgen.
hier nog de link:
[ Voor 22% gewijzigd door Perzikvrucht op 02-07-2006 10:56 ]
En voor €179,- heb je een Micro Photo 8GB.matsume schreef op zondag 02 juli 2006 @ 10:56:
De zen micro's zijn zeker goed. Ik heb er ook 1(5gb versie).
hier nog de link:
Maar je wil 4GB muziek kwijt, dan zal ik een speler zoeken met meer dan 4GB geheugen. Als je nu al 4Gb hebt, en je wilt dat erop kwijt, dan heb je over een jaar misschien al 5GB.
Verder zou ik bij de keuze kijken of je een HDD speler wilt, of Flash.
In de PMD FAQ staan een heel mooi stukje over hoe je begint met het uitzoeken van een speler. En dat is niet door, met veel woorden, "wat moet ik kopen?" te vragen.
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()