[Outlook 2003] filteren van email van specifieke mailbox

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:04

sphere

Debian abuser

Topicstarter
Ik wil met Outlook 2003 mail filteren, die door een user gestuurd wordt namens een mailbox. Echter is het onduidelijk hoe dit nou moet. Als ik een regel vak op basis van "afkomstig van <mailboxnaam>" dan wordt de mail niet gefilterd.

Wat Outlook wel kan is Alles zoeken > Berichten van afzender... - dit levert een keurige lijst op met alle emails op die verstuurd zijn names een specifieke mailbox. Kennelijk kan Outlook het dus wel, maar niet via een regel :?

Via de geavanceerde opties heb ik al meerdere combinaties geprobeerd van regels (o.a. "met <specifieke tekst> in het adres van de afzender"), maar ik kom niet tot een oplossing. Op Google heb ik ook gezocht, maar met een combinatie van de steekwoorden outlook, mail, filter, regel kom ik geen oplossing tegen.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

• NeverAlone
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-07 11:50
Je moet bij de wizard regels het vakje "beginnen met een lege regel" aanzetten, dan heb je meer opties.

• MikeWazowski
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-07 22:35

MikeWazowski

Look into my eye

In Outlook XP plaats ik emails van verschillende accounts via rules in verschillende folders. Deze regels volgen het principe "Apply this rule after the message arrives with [filternaam] in the recipient's address move it to the [bestemmings] folder". Werkt prima. Let er wel op dat de rules ook aan staan (dus met een vinkje ervoor...). HTH.

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-06 23:37

Gé Brander

MS SQL Server

NeverAlone schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 13:20:
Je moet bij de wizard regels het vakje "beginnen met een lege regel" aanzetten, dan heb je meer opties.
Is de oplossing...
Wel iemand dus...

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Pagina: 1