Kan ik met Deamon Tools een CD-ROM station als DVD-ROM station mounten zodat ik toch een DVD kan afspelen?
Dank bij voorbaat.
Dank bij voorbaat.
[ Voor 46% gewijzigd door Spivvi op 03-07-2006 11:30 ]
En nu een beetje duidelijker?r00t schreef op zondag 02 juli 2006 @ 09:04:
Kan ik met Deamon Tools een CD-ROM station als DVD-ROM station mounten zodat ik toch een DVD kan afspelen?
Dank bij voorbaat.
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Zoals ik het lees, wil de TS van zijn cd-rom een dvd-rom maken, zodat hij dvd's in zijn cd-rom kan lezen, dat kan dus natuurlijk niet..Spivvi schreef op zondag 02 juli 2006 @ 09:10:
Ja dat kan, had je zelf ook wel ff op kunnen zoeken lijkt me.
Kater? Eerst water, de rest komt later
Nee dat kan niet.r00t schreef op zondag 02 juli 2006 @ 09:04:
Dank bij voorbaat.
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
[ Voor 3% gewijzigd door Conroe op 02-07-2006 09:30 ]
Er wordt je hierboven 3 keer verteld dat dat niet kan ..r00t schreef op zondag 02 juli 2006 @ 09:30:
Voor alle duidelijkheid:
Kan ik een DVD m.b.v. Daemon Tools afspelen in mijn CD-ROM station?
Kater? Eerst water, de rest komt later
Verwijderd
Verwijderd
Nee.r00t schreef op zondag 02 juli 2006 @ 09:30:
Voor alle duidelijkheid:
Kan ik een DVD m.b.v. Daemon Tools afspelen in mijn CD-ROM station?
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Waarom kan een Athlon 3700+ 2.2Ghz makkelijk op 2.6Ghz draaien? Juist ja, omdat ze te weinig 'slechte' hadden, en genoeg 'goede' niemand die het erg vindt als er een DVD speler in je CD-speler ziteX0duS schreef op zondag 02 juli 2006 @ 09:43:
Ik heb wel eens een CDROM gezien die gewoon DVD's afspeelde. Op de voorkant stond gewoon CD/RW en geen DVD logo of iets, ook op de hardware zelf stond niks van DVD, en toch speelde hij ze af. Het was een Samsung geloof ik. Hoe dit kan weet ik niet, maar vaag was het wel.