Toon posts:

Nieuwe laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik had op dell.com een goede laptop gevonden: inspiron 6400.. echt heel nice met double core en 1.87, 60 gig, 1024 ram etc voor 900 euro

Koopje uiteraard... visa was echter vol en kon niet kopen en ondertussen hebben ze hem van 6645 naar 7645 gemaakt... slechter en duurder... belachelijk dus.

Nu vroeg ik me af of jullie me mss konden helpen met het vinden van een goede laptop aangezien ik hier nogal een leek in ben.

Hij moet niet voor games dienen, maar wel voor filmpjes dus een geintegreerde kaart zal voldoende zijn. Wel wil ik voldoende ram en een deftige snelheid double core 1.87 (wil future-proof zijn) ofzo. Batterij moet groot genoeg zijn... bij dell was dat 9 cell lithium. Grote harde schijf maakt niets uit want ik koop een aparte externe harde schijf. Ook zou ik toch wel graag er een dvdspeler/writer in hebben steken, en genoeg usb ports. Kostprijs : om en bij de 1000 euro, liefst eronder, maar erboven mag ook... maar liever niet.

Design mag wel (vind die dells wel mooi, maar ja, that ship has sailed). Niet te zwaar ook niet en een 15.4 inch scherm.

Ikzelf woon in belgië.

Hartelijk dank als jullie mij hiermee kunnen helpen.

prijs, rond de 1000 euro.

• keesheid
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-02 17:17
Kijk eens verder dan je neus lang is. Pricewatch productservey. En zoek gewoon eens binnen GoT.

Dit is namelijk niet echt een openingspost.

Verwijderd

Deze heb ik pas voor mijn vriendin gekocht , een hele goede laptop kwa prijs en prestatie

http://www.pcmegastore.nl....php?products_id=60326451

De sony heeft een iets mooier design en 512 MB meer geheugen , alleen is dit een single core processor ,

http://www.pcmegastore.nl....php?products_id=69172701

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Kijk es bij Asus :)

Verwijderd

Misschien is Acer wel wat... Acer 5672 wlmi?

Alhoewel niet iedereen even goede ervaringen ermee heeft, ik ben er tot nu toe wel tevreden mee :).

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:16

Nik

Och, de openingspost valt mee.

Maar je kunt niet van ons verwachten dat we als soort van slaafjes voor je gaan zoeken. Het beste kijk je op websites van andere fabrikanten, ga ja langs je lokale pc boer, of elektro zaak, of zoals hierboven al gezegd, kijk je in de PW.

Succes met je zoektocht!

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03-2025
Koop in iedergeval geen Acer. Heb zelf slechte ervaring met dit merk (slappe behuizing).

Kijk is naar de Asus A8Jc-H033H (wel boven je budget, ook geen 15,4" maar 14")
Pagina: 1