Ik heb een website gemaakt waarbij de achtergrond een beetje raar doet.
Een versimpelde versie van de site is HIER te vinden.
Alleen de links 'Home' werkt op dit moment, alleen als je hier op klikt (alleen bij IE) gaat de achtergrond soms heel maf doen. Ik wil rechtsonder in 'home' een plaatje hebben, daarom heb ik deze CSS code gebruikt:
die min-height heb ik erin gedaan omdat het plaatje anders niet rechtsonder komt in FF.
ik ben erachter dat het aan de background-repeat ligt, want als ik deze eruit haal is het goed.
weet iemand misschien hoe ik dit normaal kan oplossen?
Een versimpelde versie van de site is HIER te vinden.
Alleen de links 'Home' werkt op dit moment, alleen als je hier op klikt (alleen bij IE) gaat de achtergrond soms heel maf doen. Ik wil rechtsonder in 'home' een plaatje hebben, daarom heb ik deze CSS code gebruikt:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
| body, html { min-height: 100% } body { background-image: url('bg/home.gif'); background-repeat: no-repeat; background-position: bottom right; } |
die min-height heb ik erin gedaan omdat het plaatje anders niet rechtsonder komt in FF.
ik ben erachter dat het aan de background-repeat ligt, want als ik deze eruit haal is het goed.
weet iemand misschien hoe ik dit normaal kan oplossen?
[ Voor 3% gewijzigd door Marc op 01-07-2006 20:26 . Reden: bottom-right -> bottom right ]