Toon posts:

Asus Ati Radeon AX800PRO overclocking

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hej, ik ben zit in het bezit van een: Asus ati radeo AX800PRO 256MB DDR3.

Standaard snelheiden zijn:

BIOS CPU: 475MHZ
BIOS MEM: 900MHZ

Ik kan deze kaart met Ati Tray Tools aardig hoog krijge, de MEM gaat makkelijk naar de 1000 toe met maar 2 graden warmte meer.. ik heb em al tege de 1100 aan gehad..

Nou ik mijn vraag om jullie ervaringen te delen met deze kaart, kwa overclocking prestaties enz. Dus ik vroeg me af wat jullie temps. bij je hoogste snelheden zijn enz.

Ik hoor het wel, en btw klopt het dat er nog 4 pipelines zijn te unlocken, ik weet namelijk niet of het een "vivo"ofzo is, staat niet op de doos/boekje.

Grtz.!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

• Mevani
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-01 17:00
Dat zijn er theoretisch gezien 10 afgezien van het cijfer 2 8)7

ViVo = Video In Video Out, je zou het gewoon op je kaart moeten zien...kijk anders naar het ordernummer voor bij de fabrikant, gooi het in de o zo populaire google zoekmachine en kijk of ergens vivo bij uitkomt O-)

Verder is kijken in dat topic inderdaad genoeg :7

[ Voor 9% gewijzigd door Mevani op 01-07-2006 21:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik ben een video in/out ja.. maar ik heb geen verstand van dat modden, ik doe weet ik in iedergeval alleen soft mode, hard niet..

ik neem aan dat het dit dan word?:

http://paddy007uk.freeser...0VIVO%20FLASH%20GUIDE.htm ?''

EDIT: :? ik snap niet veel van dat modding, en het is nog engels ook :?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2006 22:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu iets verder al.. ik heb dat X800XT.bin bestandje op de floppe gezet, en toen boot van A: gedaan, en toen moest ik dus iets invulle en ENTER intiepe ik moest dit intiepe:

flashrom -p -f 0 X800XT.bin

dan moest je intiepe van die tuturial, alleen hij zegt dan dit: command or filename not recognized :?

• Mevani
Fout...er staat dat je 2 floppy's nodig hebt,

1 om je oude BIOS op te backuppen,
2 om de nieuwe BIOS op te zetten.

Er staat bij de bios de jij gebruikt sprake is van een overclock bios ; er staat niet bij dat die de 4 gelockte pipelines openzet. Probeer de GVF11 -p -f A:\r80x256v.f1 eens, misschien dat dat helpt!

Verwijderd

Topicstarter
je heb gelijk.. ik heb in iedergeval me bestaande (orginele) bios goed gebackupt..

Verwijderd

Topicstarter
Hij wilt niet.. ik heb die drdflash.exe gewoon geinstaleert op het floppy, dat is voor die commando op te geven, ik heb 2 .bin bestanden er op gezet, een: X800XT.bin, en een hele lange naam van Samsung, maar beiden geven ze dit: "filename not recognized" :|

• Mevani
Heb je wel de juiste kaart :o
Pagina: 1