1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Als ik me niet vergis, kun je deze automatische (en niet gewenste) opmaak door Word met CTRL-Z ongedaan maken. De kop die je wilde wijzigen blijft dan goed, de automatische correctie door Word wordt dan ongedaan gemaakt. Deze automatisch opmaak kun je volgens mij ook instellen onder de opties van Word.
Ik pas in mijn jas. Mijn jas past in mijn tas. Dus ik pas in mijn tas.
Ja dat komt omdat er dan geen enter tussen zit. Waarschijnlijk heb je shift+enter gedrukt. Dan zit je nog in dezelfde alinea. Met een gewone enter ertussen (ongeacht de titel op een volgende pagina is ofnie) moet dit weg zijn
Volgens mij is dat 't 'm inderdaad!ID-College schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 20:29:
Ja dat komt omdat er dan geen enter tussen zit. Waarschijnlijk heb je shift+enter gedrukt. Dan zit je nog in dezelfde alinea. Met een gewone enter ertussen (ongeacht de titel op een volgende pagina is ofnie) moet dit weg zijn
Logisch op zich... Dat ik er niet zelf op gekomen ben. Na veel geknoei heb ik het uiteindelijk opgelost, waarschijnlijk gewoon een 'normale' enter geplaatst.
TNX!
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.