[word] koppen maken

Pagina: 1
Acties:

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:36

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
Ik wordt gek van dit programma.

Ik ben in Word bezig om een inhoudsopgave te maken. Dit kan word automatisch als je de hoofdstukken/paragrafen als kop1/niveau1 aanmerkt.

Wat gebeurt er nu steeds. Elke keer als ik een titel met kop2 aanmerk, dan gaat de titel daaronder ook naar kop2, terwijl dat kop1 is. Als ik dat dan weer wijzig in kop1, dan gaat de titel die kop2 was, ook weer terug naar kop1. En ik praat dan al helemaal niet over de niveau wijzigingen.

Op de één of andere manier zijn deze twee met elkaar gekoppeld.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Bekend probleem?

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

• nightowl
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-03-2009

nightowl

always too early to sleep

Als ik me niet vergis, kun je deze automatische (en niet gewenste) opmaak door Word met CTRL-Z ongedaan maken. De kop die je wilde wijzigen blijft dan goed, de automatische correctie door Word wordt dan ongedaan gemaakt. Deze automatisch opmaak kun je volgens mij ook instellen onder de opties van Word.

Ik pas in mijn jas. Mijn jas past in mijn tas. Dus ik pas in mijn tas.

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:31
Ja dat komt omdat er dan geen enter tussen zit. Waarschijnlijk heb je shift+enter gedrukt. Dan zit je nog in dezelfde alinea. Met een gewone enter ertussen (ongeacht de titel op een volgende pagina is ofnie) moet dit weg zijn

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:36

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
ID-College schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 20:29:
Ja dat komt omdat er dan geen enter tussen zit. Waarschijnlijk heb je shift+enter gedrukt. Dan zit je nog in dezelfde alinea. Met een gewone enter ertussen (ongeacht de titel op een volgende pagina is ofnie) moet dit weg zijn
Volgens mij is dat 't 'm inderdaad!
Logisch op zich... Dat ik er niet zelf op gekomen ben. Na veel geknoei heb ik het uiteindelijk opgelost, waarschijnlijk gewoon een 'normale' enter geplaatst.

TNX!

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.