check de homepage button> ICT portal: techtuts.host.sk
Iets meer informatie graag
Inderdaad...
Deze heeft alleen geen 15,4" scherm, maar een 14,1" breedbeeld scherm. Ik heb deze gekocht omdat ik een compacte laptop wilde die wel voorzien was van een vlotte CPU (Pentium mobile 1,7 Ghz) en minimaal 1GB RAM. Geen desktopvervanger dus!
En lekker 2,3 kg, weegt geen donder dus
specs:
Intel® Mobile Pentium® processor Centrino™ 1.7GHz(Dothan 735/2MB/400MHz), Microsoft® Windows® XP Home Edition SP2, 14.1TFT WXGA (Acer CrystalBrite), 1024MB DDR II RAM (2x 512), 80GB HDD, DVD-Double Layer, 6-cell LiIon, 56K modem, Wired & Wireless 802.11b/g, NO FIR, NO S-Video, NO IEEE1394, 128MB shared ,
ping 127.212.23.124
- qua werkgeheugen: Toshiba L100-129 ongeveer €849
- qua beeld: HP Pavilion dv5041 kost ongeveer even veel en dan geheugen upgraden voor 50 euro.
- deze mist net wat geheugen beeld wel goed Sony Vaio FS515E Cel €900
verdwaalde ict'er op elektro!
AMD turion, 1 Gb ram, 15,4 widescreen, 100 GB HD, best een leuk dingetje. Kost rond 900 euro bij. Bij Salland laatst een gekocht voor een vriend, daar was ie 830
pricewatch: Acer Aspire 5003WLMi (Turion MT-32;1024MB; 100GB; DVD+/-RW; 15.4"TFT; WXP Home)
[ Voor 10% gewijzigd door kamstra op 01-07-2006 17:58 ]
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Kun je zelf samenstellen naar wens op dell.nl
Avalon, Fireflight, Gaither, Point of Grace, Third Day
C2D E6400 @ 3GHz - Zalman CNPS8000 - GA-P35-DS3 - Corsair 2GB ram - Asus 9400GT - OCZ Vertex 30GB
Archlinux 64-bit + Awesome
Zie daarvoor de CSL policy en Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?.
Er ontbreken namelijk een aantal zaken en ik krijg niet het idee dat je zelf flink gezocht hebt naar mogelijkheden. Immers zie ik maar één suggestie van jouw kant af waar niet eens een linkje bij staat naar de productpagina op de site van Acer.
Zet deze tussen [url] tags. Bv. [url= acer.com]Acer modelnaam model[/url].
Uiteraard kun je even de FAQ met Overzicht van UBB-codes raadplegen hiervoor.
Notebooks met dergelijke specificaties kun je best zelf vinden. Zet een aantal gekozen modellen naast elkaar en maak daaruit je keuze. Uiteraard kun je dan even zoeken naar ervaringen over de door jouw geselecteerde notebook.
Gezien dit niet helemaal zo de bedoeling is gaat het topic op slot.
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Dit topic is gesloten.
![]()