2de luidsprekerkanaal Sony HT-DDW870

Pagina: 1
Acties:

• Fluo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-01 20:56
Hoi iedereen,

Ik heb een Sony HT-DDW870 (Versterker is STR-K870P) waar ik zeer tevreden over ben.

Ik heb echter 1 probleempje : deze versterker beschikt over 2 front-luidspreker uitgangen. Op de A-uitgang heb ik gewoon de bijgeleverde luidsprekers aangesloten voor het bekijken van films en op de B-uitgang heb ik een setje extra luidsprekers voor de keuken of de tuin. Het probleem is nu als ik de B-uitgang kies de lage tonen uit de baskast blijven komen en de extra luidsprekers enkel de hoge tonen produceren.

Weet er iemand een manier om de baskast uit te schakelen en het bassignaal mee te sturen naar die extra luidsprekers?

Alvast bedankt

Bjorn

Fluo

• Fluo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-01 20:56
Subtiel schopje?

Fluo

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:51

lier

MikroTik nerd

Blijkbaar staat het zo ingesteld dat de baskast alle lage tonen pakt en het overige naar de front speakers stuurt. Misschien is het voldoende om voor "direct" (of zoiets) te kiezen, in plaats van "Stereo" of "DPS". Ik ken jouw versterker niet...

Wat altijd kan is op je versterker aangeven wat je wil, oftewel frontspeakers als fullrange (of big) instellen, zodat een full ragne signaal naar de front speakers gestuurd wordt.

Btw, het kan zijn dat deze mogelijkheden niet op je versterker zitten, maar dat kan je vast wel terugvinden in de handleiding...

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

Op mijn Sony amp zit een 2. Channel stand. Hierbij wordt alle kanalen (ook bij meerkanaals bronnen) samengevoegd tot 2 en wordt de sub dus ook buiten werking gehouden.

Edit
Ook heeft mijn amp een uitgang voor 2nd room. Hier hang je gewoon een setje tulpkabels aan die naar een andere versterker gaan waaraan je dan vervolgens je speakers kan hangen. Wel zo makkelijk :)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2006 16:15 ]

Verwijderd

foutje.... :D

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2006 16:14 ]