Ik ben bezig op dit moment om een systeem aan het inelkaar zetten. (Ik heb er al een klein probleempje mee gehad wat nu is opgelost
)
Antec Sonata II en HD + DVD
Het systeem is:
Antec Sonata II, Zwart
Intel Pentium D, 930, Socket 775, Boxed € 171,63 1
TwinMos Memory, 1024 MB, DDR2, PC5300, 667 MHz, 1 x
XFX GeForce 7600GS Extreme, 256 MB, DDR2, PCI Express x16
Samsung SpinPoint, 80 GB, 7200 rpm, 8 MB, Serial ATA300
Asus P5PL2, Retail
Plus DVD - speler en CD-RW speler (oww ja.. en een sweex 5.1 geluidskaart
)
Ik heb alles aangesloten, als ik de pc aanzet gaan alle fans gewoon draaien. Het Ledje op het moederbord gaat branden. de lampjes van de cd spelers gaan ook even aan.
Het power ledje brand en hij zoekt even op de hd (ik zie het hd lampje aan en uitgaan.) en hoor zacht de hd.
En de 2 blauwe led's op de voorkant gaan ook aan
(Ziet er cool uit
)
Maar alle dingen die er buiten zijn (Op dit moment een monitor., muis en toetsenbord. doet niets? (geen lampje gaat aan niets... )) Wat heb ik verkeerd gedaan?
Antec Sonata II en HD + DVD
Het systeem is:
Antec Sonata II, Zwart
Intel Pentium D, 930, Socket 775, Boxed € 171,63 1
TwinMos Memory, 1024 MB, DDR2, PC5300, 667 MHz, 1 x
XFX GeForce 7600GS Extreme, 256 MB, DDR2, PCI Express x16
Samsung SpinPoint, 80 GB, 7200 rpm, 8 MB, Serial ATA300
Asus P5PL2, Retail
Plus DVD - speler en CD-RW speler (oww ja.. en een sweex 5.1 geluidskaart
Ik heb alles aangesloten, als ik de pc aanzet gaan alle fans gewoon draaien. Het Ledje op het moederbord gaat branden. de lampjes van de cd spelers gaan ook even aan.
Het power ledje brand en hij zoekt even op de hd (ik zie het hd lampje aan en uitgaan.) en hoor zacht de hd.
En de 2 blauwe led's op de voorkant gaan ook aan
Maar alle dingen die er buiten zijn (Op dit moment een monitor., muis en toetsenbord. doet niets? (geen lampje gaat aan niets... )) Wat heb ik verkeerd gedaan?
[ Voor 4% gewijzigd door ZpAz op 01-07-2006 15:56 ]
Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF