Ook deze maand weer een BBG. Hieronder het multimediasysteem zoals het deze maand zal worden geadviseerd. Ten opzichte van vorige keer heb ik de processor geupgrade naar een Intel Pentium D, omdat de prijs gewoon erg gunstig is gezien de prestaties (en zeker AMD verslaat op dit gebied). Helaas is de Core 2 Duo nog niet leverbaar, en ik vind het niet echt een goed idee om een processor te gaan adviseren die pas eind deze maand voor het eerst beschikbaar komt. Bovendien heb ik dan volgende keer weer wat te veranderen 
Een zwak punt is in mijn ogen de monitor, maar ik zie niet echt ruimte in het budget om hier flink in te investeren. Misschien is dat ook een punt voor de volgende keer.
Tips en advies blijven welkom
Een zwak punt is in mijn ogen de monitor, maar ik zie niet echt ruimte in het budget om hier flink in te investeren. Misschien is dat ook een punt voor de volgende keer.
Tips en advies blijven welkom
![]() | ||||||
![]() | Product | Prijs | ![]() | |||
![]() | ||||||
![]() | Processor | ![]() | Intel Pentium D 950 Dual-core (S775, 3,4GHz, 800MHz, 2x2MB, Boxed) | ![]() | € 299,90 | ![]() |
![]() | ||||||
![]() | Moederbord | ![]() | GigaByte GA-8I945P-G, 945P (ATX, PCI-e) | ![]() | € 89,24 | ![]() |
![]() | ||||||
![]() | Koeler | ![]() | Arctic Cooling Freezer 7 Pro (Socket 775) | ![]() | € 17,83 | ![]() |
![]() | ||||||
![]() | Geheugen | ![]() | 512MB x 2 (1GB) PC3200 DDR2 CL3 (Kingston KVR400D2N3K2/1G) | ![]() | € 79,03 | ![]() |
![]() | ||||||
![]() | Videokaart | ![]() | Asus GeForce 7600 GS 512MB DDR2 (PCI-e, 1xDVI) EN7600GS Silent/HTD/512M | ![]() | € 123,81 | ![]() |
![]() | ||||||
![]() | Geluidskaart | ![]() | Geïntegreerd op moederbord: Realtek ALC882 | ![]() | ![]() | |
![]() | ||||||
![]() | Netwerkcontroller | ![]() | Geïntegreerd op moederbord: Broadcom 5789 | ![]() | ![]() | |
![]() | ||||||
![]() | Hardeschijf | ![]() | Maxtor DiamondMax 10, 300GB (7200rpm, SATA II, 16MB, NCQ, RoHS) | ![]() | € 86,49 | ![]() |
![]() | ||||||
![]() | Optische drive | ![]() | NEC ND-4571 16x (Dual-layer, Labelflash) | ![]() | € 34,69 | ![]() |
![]() | ||||||
![]() | Diskettestation | ![]() | ALPS Diskette Drive (Zwart) | ![]() | € 4,88 | ![]() |
![]() | ||||||
![]() | Flash-lezer | ![]() | Apacer Embedded Card reader 15 in 1 (zwart) | ![]() | € 11,17 | ![]() |
![]() | ||||||
![]() | Behuizing | ![]() | Arctic Cooling Silentium T3 (ATX, 350W, Zwart/Zilver) | ![]() | € 78,98 | ![]() |
![]() | ||||||
![]() | Beeldscherm | ![]() | BenQ FP91G+ (19", 8ms, D-sub/DVI) | ![]() | € 229,95 | ![]() |
![]() | ||||||
![]() | Toetsenbord en muis | ![]() | Logitech Cordless Internet Pro | ![]() | € 23,72 | ![]() |
![]() | ||||||
![]() | Luidsprekers | ![]() | Creative Inspire T6060 | ![]() | € 62,73 | ![]() |
![]() | ||||||
![]() | TV-kaart | ![]() | Hauppauge WinTV PVR-150MCE | ![]() | € 52,46 | ![]() |
![]() | ||||||
![]() | ![]() | Totaalprijs bij opstellen BBG | ![]() | € 1.194,88 | ![]() | |
![]() |