Mijn oudjes hebben een nieuwe 32" LCD TV gekocht, echter hun vorige TV had een baskast en goede speakers waar ze wel aan gehecht zijn. Dus heb ik ze aangeraden eens te zien voor een simpele 2.1 oplossing. Het moet dus geen high-end set zijn zodat de buren kunnen meegenieten, maar een gewoon doeltreffend setje met 2 speakers langs het scherm en een baskastje ergens los.
Is er iets voor rond de 200€ wat men kan aanraden ? Ik vond leuke satellieten van Infinity zoals bv. deze:
Deze staan wel al direct 200€ maar zo'n model zouden ze wel "leuk" vinden
Zelf heb ik ook al gedacht aan PC speakersetje van bv. Creative of Logitech, echter hebben de meeste sets van hen "scheve" satellieten die dus schuin omhoog staan. Ook zijn de meeste sets al direct niet krachtig genoeg, op bv. de Z-2300 na.
Is er iets voor rond de 200€ wat men kan aanraden ? Ik vond leuke satellieten van Infinity zoals bv. deze:
Deze staan wel al direct 200€ maar zo'n model zouden ze wel "leuk" vinden
Zelf heb ik ook al gedacht aan PC speakersetje van bv. Creative of Logitech, echter hebben de meeste sets van hen "scheve" satellieten die dus schuin omhoog staan. Ook zijn de meeste sets al direct niet krachtig genoeg, op bv. de Z-2300 na.