Losse HD bays kopen

Pagina: 1
Acties:

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03:54

aex351

I am the one

Topicstarter
Ik ben dit nog nooit tegen gekomen maar kan je losse HD bays kopen die je in de pc kast kan plaatsen. Dit omdat ik geen ruimte heb voor meer hd's.

< dit stukje webruimte is te huur >

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Er zijn verschillende opties voor, maar die zijn compleet afhankelijk van welke kast je hebt.
Aangezien je dat er niet bij hebt geplaatst, ook niet verteld hebt wat je zelf al had geprobeerd te vinden, wordt het voor ons erg lastig.

Als er nog 3 plaatsen over zijn bij je 5,25 bays, kun je wellicht voor een Coolermaster 4in3 module gaan.
Er zijn ook adapters van 3,5" naar 5,25" zodat je op de plek van 1 5,25" apparaat, een HDD kan inbouwen.
Ik geloof dat het Lian Li was die uitbouw brackets had waarmee je onder je FDD bracket een 3-tal extra harddisks kon inbouwen.
En als laatste optie heb je natuurlijk altijd nog de bouwmarkt, met een paar stukjes plaatstaal of aluminium kom je ook al een heel eind natuurlijk...

[ Voor 52% gewijzigd door Brede P op 01-07-2006 14:06 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Je kan ook gewoon HDD's plaatsen in je 5,25" bays.

[ Voor 24% gewijzigd door PilatuS op 01-07-2006 14:06 ]

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03:54

aex351

I am the one

Topicstarter
een verbouwde dell dimension 8250 behuizing heb ik met van die sliding bays en rubbers.

< dit stukje webruimte is te huur >

Verwijderd

Ik heb laatst de IBL HDD 20 gekocht. (www.ikbenstil.nl/product_info.php?products_id=510).

Het is een HDD cage die je op de bodem van je kast plakt. Ze zijn er in de uitvoering voor 1, 2 en 3 schijven en bovendien stapelbaar.

Bijkomend voordeel is dat je schijven ook nog een stuk stiller zijn wat voor mij de reden was om deze aan te schaffen.