Toon posts:

[Software] Om fotos achter mekaar te zetten.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
Ik ben een filmpje aan het maken waarin ik allemaal foto's maak en ze dan later achermekaar zet zodat het een film lijkt. Je weet wel zoals die kleipoppetjes (bijv. Chikken run)
Ik wil dan eigenlijk een programmatje hebben waar ik snel die fotos achter me kaar kan zetten. Ik kan het ook gewoon met bijv. pinnacle doen maar dan moet ik die foto steeds invoeren en gelijk maken aan de tijd. En dat is nogal omslachtig. Ik zoek dus een progje waarbij ik alle fotos direct met de zelfde tijd achter mekaar kan zetten. Of een tip om het in pinnacle sneller te laten gaan.
Ik heb al op google gezocht maar niet echt iets kunnen vinden want ik weet ook niet echt waar ik naar moet zoeken.
Groetjes

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-07 12:15

iop

Adobe Premiere

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

• Crijnn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-07 22:43
Je kan met bv. Adobe ImageReady doen wat je wil. ImageReady zit bij Photoshop in.

Dus als je Photoshop hebt, heb je ImageReady.
Je kan al je gekozen foto's in een soort tijdlijn zetten.

Daarna selecteer je al de foto's in de tijdlijn en dan kan je aangeven hoeveel tijd je tussen de foto's wilt hebben (fps zegmaar).

Wat je ook kan gebruiken is Flash. Bijna hetzelfde principe.

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:39

samo

yo/wassup

Of gebruik Picasa, die kan dat ook... Je selecteert de foto's, can Create > Video, selecteer de afmetingen en de secondes er tussen en klaar...

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana