nope
Wel moet ik zeggen dat de editor wel veel sneller was, tenminste zo kwam het op mij over.
Fat Pizza's pizza, they are big and they are cheezy
Welke vond jij sneller. De nieuwe of de beta?JKVA schreef op zondag 02 juli 2006 @ 12:15:
Ik hoop dat deze versie beter is dan de beta. Daar gingen nogal wat dingen mis, zoals code completion die ineens stopte en zo. Kan ook aan mijn MyEclipse 5 beta gelegen hebben, maar het leken mij typische Eclipse fouten.
Wel moet ik zeggen dat de editor wel veel sneller was, tenminste zo kwam het op mij over.
Ik ga deze ook eens proberen. Ik vind Eclipse echt een goede volwassen IDE. Hij werkt erg fijn.
Ik heb de indruk dat 3.2 serieus sneller is dan 3.1, maar dat kan ook aan MyEclipse 5 liggen. Ik heb Eclipse 3.2 nog niet kaal getest.
Als het gaat om uitgebreide gebruikerservaring (deze is sneller dan die andere geldt dus niet
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Mag ik vragen welke versie van JDeveloper jij dan gebruikt? Ik had tot een paar maand geleden exact dezelfde mening, totdat ik de nieuwste versie heb binnengehaald. (10.1.3) Die is echt zwaar verbeterd, codecompletion, code navigation, refactoringtools, javadoc, de hele rambam.chris schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:11:
Ik ben zelf een die-hard vim-gebruiker, maar Eclipse is het enige dat voor mij af en toe in de plaatst komt van vim. Als er Java getypt moet worden, is Eclipse toch met afstand beter dan elke andere editor waar ik in heb gewerkt. Het schijnt dat de bekende (niet-gratis) editors ook prima zijn. Ik moet voor m'n werk ook regelmatig in JDeveloper werken, maar dat zuigt echt vergeleken met Eclipse.
Binnenkort hoop ik m'n eerste oracle-projecten te mogen uitvoeren mbv deze ontwikkelomgeving.
Ik doe wat werk voor Oracle, en gebruik verschillende versies, meestal de laatst beschikbare (de 11G-varianten). Maar het voelt toch een stuk trager, lelijker en minder compleet dan Eclipse.Boktor schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 16:48:
Mag ik vragen welke versie van JDeveloper jij dan gebruikt? Ik had tot een paar maand geleden exact dezelfde mening, totdat ik de nieuwste versie heb binnengehaald. (10.1.3) Die is echt zwaar verbeterd, codecompletion, code navigation, refactoringtools, javadoc, de hele rambam.![]()
Binnenkort hoop ik m'n eerste oracle-projecten te mogen uitvoeren mbv deze ontwikkelomgeving.
GUZA schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 23:48:
Wat is eclipse eigenlijk, wat kan je ermee?
Dat, en meer, kun je zelf ook vinden op de site waar de TS naar linkt.Eclipse is an open source community whose projects are focused on providing an extensible development platform and application frameworks for building software.
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Misschien handig dat je jezelf eerst eens wat verdiept in dit soort zaken voordat je een vraag steltGUZA schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 23:48:
Wat is eclipse eigenlijk, wat kan je ermee?
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Ik heb ook last van wat stabiliteitsproblemen bij 3.2.sig69 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 12:30:
Ik ben weer terug naar 3.1.2. Ik vond 'm op zich wel fijn en vlot werken, alleen in debug mode werd hij soms erg traag en "hing" hij soms, als ik dan naar de debug view switchte ging hij pas verder...
Voornamelijk bij de nieuwe features zoals wtp. Ik moet javaw.exe dan killen
nope

plaatje ff snel geript van google...
Klik bij tabblad problems op het witte pijltje rechtsbovenaan. Kies "group by", "none".maxjuh schreef op zondag 09 juli 2006 @ 14:07:
Waar ik me dood aan erger bij deze versie is dat de view problems helemaal is veranderd en ik kan nergens een optie vinden om dit te veranderen.
Als goed is, verhelpt dat je probleem
[ Voor 32% gewijzigd door bloody op 10-07-2006 09:37 ]
nope
yeabloody schreef op maandag 10 juli 2006 @ 09:36:
[...]
Klik bij tabblad problems op het witte pijltje rechtsbovenaan. Kies "group by", "none".
Als goed is, verhelpt dat je probleem
Ik zit dus weer op 3.1.2