Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje waar heel waarschijnlijk al eens een antwoord op is gegeven, maar ik heb me rotgezocht en ik kan er niks over vinden. Waarschijnlijk de verkeerde zoektermen?

Mijn vraag gaat over de hoofdtelefoon ingang van MP3 sticks. Ik heb hier altijd het probleem mee dat na een tijdje deze ingang te wijd wordt voor de koptelefoon plug, vaak gebeurd dit al na een paar weken bij een nieuwe MP3 stick. Het begint altijd met het wegvallen van geluid in 1 van de kanten, wat door de plug wat te draaien weer opgelost is, maar na een tijdje gaat het dan helemaal mis.

Is er iets te doen tegen dit uitzetten van de hoofdtelefoon ingang? Ik heb nu al 3 MP3 sticks met dit probleem. Of is er anders een oplossing voor? Het gebeurd trouwens met verschillende koptelefoons...

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:06
Over welke prijsklasse en merk mp3 spelers hebben we het? Bij die blokker spelers kun je het verwachten.

Verwijderd

Dat ik moet draaien met mijn hoofdtelefoonplug in de ingang om het geluid weer goed te krijgen heb ik ook met mijn Creative Muvo200 al een lange tijd. De koptelefoonplug zit ook wat los in het ingang :X

Verwijderd

Topicstarter
Niet de allergoedkoopste, bijvoorbeeld de MSI mega stick 256 was de eerste die het begaf...

Verwijderd

Ze zijn leuk en handy die dingen, maar zijn niet opgewassen tegen broek/jaszak gebruik, het gebruik is vaak de boosdoener, vanwege het gebruik van goedkope materialen bij velen merken.

Verwijderd

Topicstarter
En is er dan niets meer aan te doen, bijvoorbeeld met een mesje de ingang weer platter proberen te buigen of iets dergelijks, of de plug ergens wat dikker mee te maken (ik zeg maar wat he)?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Garantie. Ik zou zelf niet gaan prutsen. Wordt natuurlijk anders als je garantie al verlopen is.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Gebruik je rechte of haakse hoofdtelefoonpluggen? rechte buigen niet echt mee, maar haakse verdraaien makkelijker als ze ergens klem komen te zitten.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Topicstarter
Garantie is natuurlijk weer precies net verlopen altijd als het kapot gaat...

Haakse tot nu toe altijd...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2006 11:52 ]

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:36
als je kunt solderen kun je het minijack stekkertje iets dikker maken zeg maar, wel opletten dat je niet de Links, Rechts, nul met elkaar verbind.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Binnen enkele andere topics vind je wel ervaringen met dit soort problemen. Echter moet je daarvoor wel in Portable Media Devices zoeken. Dus:

Audio, Video & HiFi --> Portable Media Devices

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1