Ik ben een zwaar gebruiker van Firefox. Vaak heb ik 30+ tabs openstaan, soms verdeeld over meerdere vensters. Maar daar begint het probleem: als ik mijn laptop uit standby haal en er staan meerdere vensters open, dan start hij vaak supertraag op. Dan kan hij er tot 5 minuten over doen voordat ik het unlock scherm te zien krijg.
Wat ook nogal eens kan gebeuren, is dat FF extreem veel CPU verbruikt bij veel tabs. Maar als ik FF dan opnieuw opstart, met precies dezelfde vensters (met session saver plugin) dan zit de CPU usage toch gewoon weer onder de 10% en blijft dat ook.
Ik heb een Acer Centrino notebook, xp home en de volgende plugins: IE view, session saver, bugmenot, 1-clickweather, mousegestures en FireFTP.
Hoe kan ik dit oplossen?
En nog een ander miniem probleempje, wat misschien zo verholpen is:
Op t.net en GoT onthoudt FF niet waar hij was op de pagina als je de back button gebruikt, hetzelfde is het geval als je de pagina refresht. Daar heb ik op (bijna) geen andere site last van.
Wat ook nogal eens kan gebeuren, is dat FF extreem veel CPU verbruikt bij veel tabs. Maar als ik FF dan opnieuw opstart, met precies dezelfde vensters (met session saver plugin) dan zit de CPU usage toch gewoon weer onder de 10% en blijft dat ook.
Ik heb een Acer Centrino notebook, xp home en de volgende plugins: IE view, session saver, bugmenot, 1-clickweather, mousegestures en FireFTP.
Hoe kan ik dit oplossen?
En nog een ander miniem probleempje, wat misschien zo verholpen is:
Op t.net en GoT onthoudt FF niet waar hij was op de pagina als je de back button gebruikt, hetzelfde is het geval als je de pagina refresht. Daar heb ik op (bijna) geen andere site last van.
[ Voor 3% gewijzigd door MightyMauz op 01-07-2006 00:57 ]
Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM