Het heeft zeker potentie, #3 vind ik erg fijn met dat pad wat het beeld in loopt. Jammer dat de vuurtoren wat donker is.
Wat mij betreft zeker potentie! Vooral #3 en #5 vind ik errug fijn
Nette serie hoor.
#3 en #4 zijn lekkere platen.
#5 en #6 vallen wel meer onder het vakantiekiekjesverhaal.
Bij #1 zijn de kleurige paraplu's een beetje afleidend. Wellicht dat je die zou kunnen wegshoppen of minder opvallend kunnen shoppen.
#3 en #4 zijn lekkere platen.
#5 en #6 vallen wel meer onder het vakantiekiekjesverhaal.
Bij #1 zijn de kleurige paraplu's een beetje afleidend. Wellicht dat je die zou kunnen wegshoppen of minder opvallend kunnen shoppen.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Verwijderd
Mooie serie...
Ik vraag me wel een beetje af waarom je voor 'staande' foto's gekozen hebt...
Ik vraag me wel een beetje af waarom je voor 'staande' foto's gekozen hebt...
#3 spreekt mij erg aan, krijg nu al zin om over dat paadje te scheuren met een fiets
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ligt het aan mij of is de witbalans niet helemaal oké? Als je het mij vraagt zijn de tonen ietwat te koel.
Verder voor #6, meisjes in bikini's, altijd leuk natuurlijk
[ Voor 8% gewijzigd door phaas op 01-07-2006 10:56 ]
Bedankt voor jullie opmerkingen. De wit balans zou wat kunnen afwijken.Ik gebruik photoshop; auto levels en dat zou toch goeie fotos moeten leveren? Waarom de fotos staande zijn, komt omdat op die manieer het blauw van de lucht er meer uit komt, liggent waren ze naar mijn idee gewoon minder. Hier nog 2 liggende met ongeveer dezelfde onderwerpen:phaas schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 10:56:
Ligt het aan mij of is de witbalans niet helemaal oké? Als je het mij vraagt zijn de tonen ietwat te koel.
7.

8.

Zagen mijn vakantiekiekjes er maar zo uit 
7 vind ik erg mooi, zou zo uit een of andere strandbrochure kunnen komen
7 vind ik erg mooi, zou zo uit een of andere strandbrochure kunnen komen
Nee, dat past je witbalans niet per sé goed aan. Speel maar eens met auto color of beter: met curves en filters. Tutuorials zijn met google wel te vinden.Frank|A schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 12:16:
[...]
Bedankt voor jullie opmerkingen. De wit balans zou wat kunnen afwijken.Ik gebruik photoshop; auto levels en dat zou toch goeie fotos moeten leveren?
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Kijk dat wist ik niet. bedankt. Ik zal het eens doen!breinonline schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 12:28:
[...]
Nee, dat past je witbalans niet per sé goed aan. Speel maar eens met auto color of beter: met curves en filters. Tutuorials zijn met google wel te vinden.
Sorry dat het zo enorm off-topic is maar ik zou graag contact met je opnemen, 'The Alchemist'. Het betfreft de macro lenzen voor de S5600 maar op dit forum vind ik nergens een berichten functie, en ook vind ik geen site of e-mail adres van je. Daarom hier er even tussendoor. Mooie foto's trouwens, vooral de blauwe luchten
Wat wil je weten. Neem aanders maar ff contact via mail. chemicalpiet[at]hotmail.comSiparti schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 13:13:
Sorry dat het zo enorm off-topic is maar ik zou graag contact met je opnemen, 'The Alchemist'. Het betfreft de macro lenzen voor de S5600 maar op dit forum vind ik nergens een berichten functie, en ook vind ik geen site of e-mail adres van je. Daarom hier er even tussendoor. Mooie foto's trouwens, vooral de blauwe luchten
[at]=@
Pagina: 1