Ik heb sinds kort telkens ik op een server ga en ik zit wat teammate's te spectaten dat het beeld bevriest en het muziekje loopt door, ik speel het spel al meer dan een half jaar zonder probleem maar na een downgrade van 1.2-->1.3 heb ik dit. 2 keer gereïnstalled en geen nut. Ik had voor dit probleem kwam ook gedefragmenteerd maar denk niet dat dit het probleem kan zijn.
Mijn pc is AMD64 3700+ met een Asus 6600GT, de laatste drivers zijn geïnstalleerd. Ik heb dit probleem enkel bij cod2 bij trackmania of fifa worldcup heb ik dit niet. Overhitting kan het ook niet zijn want mijn gfx-card wordt nog warmer bij fifa worldcup dan bij cod2. Alles van randprogramma's afsluiten helpt ook geen bal. Iemand enig id?
Tigah
Mijn pc is AMD64 3700+ met een Asus 6600GT, de laatste drivers zijn geïnstalleerd. Ik heb dit probleem enkel bij cod2 bij trackmania of fifa worldcup heb ik dit niet. Overhitting kan het ook niet zijn want mijn gfx-card wordt nog warmer bij fifa worldcup dan bij cod2. Alles van randprogramma's afsluiten helpt ook geen bal. Iemand enig id?
Tigah