Hallo,
Deze week heb ik mijn tweede Asus 7900 GT TOP opgehaald en ik draai deze nu in SLI.
Alleen ik heb een probleem, het is zo dat ten eerste de printplaat van mijn oude 7900 gt top van asus groen is en de nieuwe die ik nu heb blauw is...
Nu heb ik 3dmark 05 gedraait en ik haal een score van 10892
dit is dus erg laag voor 2x een overgeclockte 7900 de normale versie haalt al boven de 12000.
Nu vroeg ik mij af of iemand eenig idee heeft waar dit aan kan liggen.
Ik heb de nieuwste drivers voor mijn mobo en vga kaarten en ik heb ook al een keer mijn bios geflashed en geupdate.
Wat ook raar is is dat in 3dmark hij maar 1 VGA kaart ziet '':Display Device 1/1'' geeft die aan...
Ook zijn de twee kaarten niet constant dezelfde graden in windows.
Ik hoop dat een van jullie me er uit kunnen helpen.
Ook kan ik in de bios SLI mode alleen op Auto of Disabled zetten, en een EZ plug in card warning disablen of enablen dat is dus het jumpertje dat je op duel card moet zetten op de mobo.
''edit'' in het boekje staat dat ik deze optie ook op enabled zou moeten kunne zetten wat dus niet het geval is.
Specs:
cpu: AMD64 3700+
mobo: A8N-SLI
gpu: 2x asus 7900 GT TOP.
4x ddr400 512 mb kingston
psu: asus 550 watt
geluidskaart: een van creative soundblaster nog iets
weet niet precies welke versie.
Deze week heb ik mijn tweede Asus 7900 GT TOP opgehaald en ik draai deze nu in SLI.
Alleen ik heb een probleem, het is zo dat ten eerste de printplaat van mijn oude 7900 gt top van asus groen is en de nieuwe die ik nu heb blauw is...
Nu heb ik 3dmark 05 gedraait en ik haal een score van 10892
dit is dus erg laag voor 2x een overgeclockte 7900 de normale versie haalt al boven de 12000.
Nu vroeg ik mij af of iemand eenig idee heeft waar dit aan kan liggen.
Ik heb de nieuwste drivers voor mijn mobo en vga kaarten en ik heb ook al een keer mijn bios geflashed en geupdate.
Wat ook raar is is dat in 3dmark hij maar 1 VGA kaart ziet '':Display Device 1/1'' geeft die aan...
Ook zijn de twee kaarten niet constant dezelfde graden in windows.
Ik hoop dat een van jullie me er uit kunnen helpen.
Ook kan ik in de bios SLI mode alleen op Auto of Disabled zetten, en een EZ plug in card warning disablen of enablen dat is dus het jumpertje dat je op duel card moet zetten op de mobo.
''edit'' in het boekje staat dat ik deze optie ook op enabled zou moeten kunne zetten wat dus niet het geval is.
Specs:
cpu: AMD64 3700+
mobo: A8N-SLI
gpu: 2x asus 7900 GT TOP.
4x ddr400 512 mb kingston
psu: asus 550 watt
geluidskaart: een van creative soundblaster nog iets
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2006 21:54 ]