Toon posts:

wordt core duo vervangen?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet iets van de aanstaande vervanging van Intel Core Duo Processor T2300 af? Ik wil een Asus A8-laptop kopen, maar is het de moeite waard om te wachten?
Waar kan ik gerichte informatie vinden?
groeten
Adri

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 20:47:
Waar kan ik gerichte informatie vinden?
kom op, je kunt toch ook zelf een wat proberen te zoeken, moet er alles voorgekouwd worden?
www.google.com
Als er daar echt niks te vinden valt, dan zal er ook nog weinig over te vinden zijn, niet?

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2006 22:25 ]

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Sja eigenlijk gaat het in de computerwereld zo snel dat er altijd wel iets sneller/koeler/goedkoper uitkomt. Je kan dus eeuwig blijven wachten.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:29

Bever!

3

nee zal nooit worden vervangen, zoals alles in de pc wereld constant is.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:28
Met laptops is het zelden verstandig om te wachten, aangezien je het een nauwelijks kan upgraden zonder het ander ook meteen mee te nemen, en dan kan je beter een nieuwe laptop kopen!

Met desktops is dat anders aangezien je ook voor een platform moet kiezen (geheugensoort + socket) maar je kan gewoon die laptop kopen die je wil hoor geen probleem.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-05 12:14

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Zo ver ik weet is een Core "1" Duo laptop up te graden naar een Core 2 Duo, omdat dezelfde socket gebruikt wordt. Dit is al eens geprobeerd bij een Apple Mac mini en daar functioneerde een Core 2 Duo prima in. Op het xtremesystems forum is er ook iemand geweest die een Core 2 Duo ES sample aan de gang had in een Dell laptop na een biosupgrade.
Bever! schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 22:30:
nee zal nooit worden vervangen, zoals alles in de pc wereld constant is.
Der lopen hier ook mensen rond die niet zo snel door een sarcasme bel prikken, of wat vaker gebeurd op zo'n opmerking ingaan met alle gevolgen van dien...laat het in vervolg achterwege, dank U. Je hebt wel gelijk, maar je kunt het ook anders zeggen.

[ Voor 46% gewijzigd door Dukey op 30-06-2006 23:00 ]

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Verwijderd

@ djoekie
probleem is alleen dat ze 9 van de 10x vastgesoldeerd zitten aan het socket

en TS, google is er ook nog hoor, we zijn geen helpdesk, dit had je namelijk overal op tweakers kunnen vinden met een beetje zoeken :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Gerichte informatie over Intel CPUs is meestal op www.intel.com te vinden...

Verder mag je als je andere informatie wilt meer inzet tonen en minimaal aangeven waar je op zocht, wat je vond en waarom dat niet duidelijk was :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.