In navolging op mijn vorige topic
9 pins uitgang TV-out, 4 pins s-video stekker.. Hoe?!
Heb ik de kabel met s-video naar scart teruggebracht naar de winkel.
Een nieuwe kabel gekocht: 3x RCA aan beide kanten.
En een converter van video en audio naar SCART
Alles weer goed geconfigureerd, maar werken ho maar.
Opstelling:
Maar geen beeld dus (ik heb de TV al die tijd op de goede zender staan)
Overigens zie ik op mijn monitor tijdens het starten van Windows en ook tijdens het opstarten van Catalyst Control Centre wat flitsen (horizontale witte strepen) in beeld, die ik ook op mijn TV zie..
HELP!!
EDIT: Ik heb net ''swap displays"" geprobeerd, waarbij het Catalyst Control Centre het primaire scherm en het secundaire scherm omwisselt. Ik kreeg toen geen signaal meer op mijn monitor, maar zag waarempel een muispointer op mijn TV (zwarte achtergrond, wit pijltje dat ik dus met mijn muis kon bewegen).. Er komt dus wel signaal door! Maar hoed krijg ik dit nu helemaal goed?
9 pins uitgang TV-out, 4 pins s-video stekker.. Hoe?!
Heb ik de kabel met s-video naar scart teruggebracht naar de winkel.
Een nieuwe kabel gekocht: 3x RCA aan beide kanten.
En een converter van video en audio naar SCART
Alles weer goed geconfigureerd, maar werken ho maar.
Opstelling:
- Radeon X1800XT
- verloopstekker: [ViVo] naar [s-video in en uit en composiet in en uit]
- RCA kabels waarvan 1 in de composiet uit zit van de verloopstekker en de andere kant hiervan in de SCART converter (audio heb ik nog even achterwege gelaten).
Maar geen beeld dus (ik heb de TV al die tijd op de goede zender staan)
Overigens zie ik op mijn monitor tijdens het starten van Windows en ook tijdens het opstarten van Catalyst Control Centre wat flitsen (horizontale witte strepen) in beeld, die ik ook op mijn TV zie..
HELP!!
EDIT: Ik heb net ''swap displays"" geprobeerd, waarbij het Catalyst Control Centre het primaire scherm en het secundaire scherm omwisselt. Ik kreeg toen geen signaal meer op mijn monitor, maar zag waarempel een muispointer op mijn TV (zwarte achtergrond, wit pijltje dat ik dus met mijn muis kon bewegen).. Er komt dus wel signaal door! Maar hoed krijg ik dit nu helemaal goed?
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2006 17:45 ]