Toon posts:

Acer iDea 500 7.1 suround zonder versterker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben wezen kijken voor een Acer Aspire iDea 500 WMC machine.
Nu verteld de verkoper dat deze een onversterkt audiosignaal levert en en dus eigenlijk een versterker tussen zou moeten om tot redelijke audioweergave te komen, actieve boxen kan natuurlijk ook.

Nu vermeldt de website van acer niet de uitgangsspanning van de audioaansluitingen en heb ik bij hun de vraag neergelegd wat deze dan zouden zijn.

Toch lijkt het mij persoonlijk vreemd dat ze aan apparaat op de markt zouden brengen dat moet steunen op andere apparatuur om tot goede geluidsweergeve te komen.

Wat denken jullie dat de minimale uitgangsspanning van dit apparaat zou moeten zijn om fatsoenlijk geluid te geven. Of hebben jullie misschien andere ideeen dan de verkoper die ik heb gesproken?
Alle meningen / ervaringen zijn welkom.

Dank

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-02 10:46

Nohead

PSN ID: Nohead

Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 17:30:
Ik ben wezen kijken voor een Acer Aspire iDea 500 WMC machine.
Nu verteld de verkoper dat deze een onversterkt audiosignaal levert en en dus eigenlijk een versterker tussen zou moeten om tot redelijke audioweergave te komen, actieve boxen kan natuurlijk ook.

Nu vermeldt de website van acer niet de uitgangsspanning van de audioaansluitingen en heb ik bij hun de vraag neergelegd wat deze dan zouden zijn.

Toch lijkt het mij persoonlijk vreemd dat ze aan apparaat op de markt zouden brengen dat moet steunen op andere apparatuur om tot goede geluidsweergeve te komen.

Wat denken jullie dat de minimale uitgangsspanning van dit apparaat zou moeten zijn om fatsoenlijk geluid te geven. Of hebben jullie misschien andere ideeen dan de verkoper die ik heb gesproken?
Alle meningen / ervaringen zijn welkom.

Dank
Ik vind dit niet zo vreemd hoor, jij wilt een MC kopen en verwacht dat daar versterkt geluid uit komt?
Het is niets meer dan een pc in een leuk kastje met een geluidskaart er in. Dus ja, je hebt echt een versterker nodig wil je er boxen op aansluiten. En idd je kan ook actieve boxen op aansluiten maar dat lijkt mij niet de beste keus.

Verwijderd

Topicstarter
Daar heb je eigenlijk wel gelijk in ja... ben denk ik een beetje misleid door het hele strakke AV-component uiterlijk en stoere specs van het apparaat. blijf uiteindelijk natuurlijk gewoon een pc met onboard sound.

ben toch echt niet van plan op €1200+ neer te leggen om daar dan weer een versterker bij te moeten kopen.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:34

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Een MC is feitelijk niks anders dan een harddiskrecorder / DVD speler op steroiden. Geloof me, als ze daar ook nog goede kwaliteit hifi in moeten stoppen, dan wil je echt niet weten wat dat kost.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)