Gezocht: hulp bij aanschaf laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• nin4th
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-09-2025
- Ik moet er goed op kunnen gamen, redelijke performance en redelijke videokaart

- niet zwaarder zijn dan 3.5-4kg

- rond de 1200-1500 euro

- minstens 1gb geheugen

- minstens 80gb hdd

Ik ben dus een beetje op zoek naar de beste performance laptop van dit moment tussen de 1200 en 1500 euro en ik heb geen idee waar ik eigenlijk echt moet beginnen, bij welk merk en model. Het zou fijn zijn als iemand me in de goede richting zou kunnen helpen

• Werkbouwtuig
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Wat voor modellen heb je zelf al gevonden?

Heb je enig idee wat voor CPU je wilt?
AMD, Intel, maakt niet uit?

Wil je een desktop replacement of een met een lange accuduur?

Kortom vertel eens wat meer (o.a. waarvoor je hem wilt gebruiken, best performance is een vaag begrip, kan je op veel verschillende manieren uitleggen), zoek wat uit, enz.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Kijk gewoon naar een aantal modellen die in je budget passen en zoek dan van die modellen reviews.

• nin4th
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-09-2025
Atm word het een desktop replacement, ik heb wat gelezen over dual core intell processoren vs. de thuron dual van amd maar daar ik niet veel wijzer van omdat deze ongeveer gelijk bleken te zijn, ik heb niet egt een voorkeur voor amd of intell, ik heb vooral een beetje naar de acer aspires gekeken maar als ik de prijs daar vergelijk met andere merken komen deze altijd een beetje hoger uit. Ik speel voornamelijk het spel world of warcraft maar af en toe ook nieuwe zwaardere spellen op lans en ik wil dan een laptop die een beetje mee kan komen. Accuduur het liefst 3 uur of meer maar met 1.5-2 zou ik ook al redelijk tevreden zijn omdat de laptop het volgende jaar niet veel van zn plaats af hoeft te komen.

• Pong
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
http://nl.computers.toshi...CT_ID=116680&DISC_MODEL=0

Deze zakt nog wel als ie leverbaar is.

Geen Ping, wel Pong

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

HP NC-serie of de Dell Inspiron's.

Maar inderdaad; ga eerst eens zelf wat info verzamelen en daarna gerichter vragen stellen om een beslissing te kunnen maken.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

nin4th, welkom op GoT zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen.
Lees voortaan ook de CSL policy door om te weten wat we in dit specifieke subforum van je verwachten :)

Kijk in Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? wat er in een boodschappenlijstjestopicstart hoort te staan. Bij gebrek aan eigen inzet gaat deze dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.