Toon posts:

Lompe moderator, absoluut onrecht

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lompe moderator gooit topic dicht met de bijl in mijn kop

Ik doe mijn uiterste best om hier iets te maken van GoT. Ik deel mijn kennis met anderen en ik probeer mensen te helpen waar dat nodig is. Echter heb ik gisteren een topic geopend over een ongeluk dat ik heb gehad. Dat ze de topic op slot gooien tot daar aan toe, maar de reactie van de moderator staat met TOTAAL niet aan.

Het gaat er hier hard aan toe. Ik accepteer de reactie totaal niet. Gisteren niet en nu niet en ik ben bereid het heel hoog te zoeken.

Het kan zijn dat ik de reactie totaal verkeerd oppik, maar dan zou ik op zijn minst een excuus willen horen en ik heb de betreffende moderator vanochtendvroeg nog gemaild, maar nog geen antwoord ontvangen zojuist.

Ik ben zelf moderator op het ODAC fora en ik doe mijn werk goed. Althans in diens mate dat ik weet wat een moderator te doen staat en mensen plezier te laten beleven aan een forum.
Op zijns zienswijze zou ik zo vertrekken, maar ik laat me niet van de slappe kant zien.

BTW: Waarom ben ik te min voor de huiskamer? Moet ik soms professor zijn en is HBO systeembeheerder niet genoeg???

Ik wil dit graag opgelost zien...

Met vriendelijk groet, leidinggevend systeembeheerder GGZ afdeling 15, Exuimtum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-10 22:15

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 23:12

Turkish

zhé germans

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Jij als moderator en leidinggevend systeembeheerder weet dat er op fora en bij bedrijven regels gelden. Aangezien Confusion aangeeft dat hij je topic niet wil moven omdat dat voor jou geen zin heeft, heeft hij hem gesloten. Wanneer je het daar niet mee eens bent, kan je dat het beste met hem opnemen ;)

Voor HK-toegang moet je [rml]***[ HK] Nieuwe toegangsregeling, lees topic voor details***[/rml] eens lezen :)

[ Voor 12% gewijzigd door Turkish op 30-06-2006 17:13 ]

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Heb je al eens HK-XS aangevraagd? Je bericht zou zó in één van de topics aldaar passen.

[ Voor 29% gewijzigd door CodeCaster op 30-06-2006 17:12 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-10 21:17
Voor de HK kan je je overigens gewoon aanmelden als je aan de vereisten voldoet. Die ook [rml]***[ HK] Nieuwe toegangsregeling, lees topic voor details***[/rml] :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:49

SeatRider

Hips don't lie

Ik interpreteer de opmerking van de mod dat er voor je topic geen plaats is in W&L niet zo negatief. Het is zoals het is, je meldt gewoon dat je een rotdag had, W&L is bedoeld voor de wat zwaardere discussies. Voor de lichtere kost is er de huiskamer (HK). Zoals al eerder vermeld, HK access krijg je pas als je het zelf wilt en aanvraagt. Dat zegt de mod niet omdat je te min bent, maar omdat je op dit moment die access gewoon nog niet hebt aangevraagd.

Volgens mij hoef je je niet aangevallen te voelen, jammer dat je dat wel zo interpreteert.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-10 18:08

JHS

Splitting the thaum.

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! dus :) . Je kan dus het best even een mailtje naar * Confusion mailen. Huiskamer toegang kan je volgens de richtlijnen alhier toegang aanvragen.

[ Voor 51% gewijzigd door JHS op 30-06-2006 17:24 ]

DM!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.