Toon posts:

nieuwe autoradio icm iPod?

Pagina: 1
Acties:
  • 503 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ook ik ben kort geleden over de brug gekomen en heb een iPod Video 30G aangeschaft (trouwens erg tevreden over, leuk ding!). Nu wil ik binnenkort ook een nieuwe autoradio (headunit) aanschaffen, en vroeg me af of er modellen op de markt zijn die in combinatie met een iPod werken. Het makkelijkst zou zijn om de iPod (terwijl hij in een houdertje staat) via een kabel te verbinden met de autoradio (geen idee of dit kan!). Ik las laatst dat veel automerken daar al mee experimenteren, maar misschien weet iemand of het al daadwerkelijk bestaat cq verkrijgbaar is?

Ben benieuwd, alvast dank voor de reacties!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:51
Wijzelf hebben ook net een nieuwe autoradio en daar zat gewoon een line-in aan de voorkant in (deze: http://www.sony.nl/view/S...ew&category=ICA+CD+Tuners). Is ontzettend handig, gewoon mini-jack naar mini-jack (beide male) kabeltje erin en je hebt perfect geluid :). Er zijn ook wat elegantere oplossingen maar dit is een simpele en hele goedkope :).

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:44

GaMeOvEr

Is een hork.

Dension Icelink, te krijgen voor iedere fatsoenlijke autoradio met wisselaaraansturing. :)

Aannames zijn fataal.

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 17:01
De meeste apline radio's ondersteunen het al standaard, dan wordt ook de display info over genomen.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

911GT2 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 17:55:
De meeste apline radio's ondersteunen het al standaard, dan wordt ook de display info over genomen.
Zijn meerdere fabrikanten die een eigen "Ipod adapter" hebben, natuurlijk niet standaard meegeleverd. ;) Pioneer heeft ze dacht ik ook, Becker ook. De Dension Icelink kun je gebruiken als jouw fabrikant niet een af-fabriek dingetje kan leveren. :)

Aannames zijn fataal.

• 5mebibyte
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-02 14:27
voor Kijk ook even meteen op www.apple.nl > store en onder iPod in de auto, daar heb je meteen alle handige producten die ze voor de iPod zelf hebben om het te bevestigen. En dan inderdaad een auto radio met line-in ofzo.

verdwaalde ict'er op elektro!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

5mebibyte schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 18:00:
voor Kijk ook even meteen op www.apple.nl > store en onder iPod in de auto, daar heb je meteen alle handige producten die ze voor de iPod zelf hebben om het te bevestigen. En dan inderdaad een auto radio met line-in ofzo.
Voordeel van een fabrikant oplossing of een Icelink is dat je de Ipod ook kunt bedienen met de radio, hoef je dus niet de hele tijd op je Ipod te fröbelen. :) Dit in tegenstelling tot een line-in oplossing, waarmee je alleen maar het signaal transporteert.

[ Voor 10% gewijzigd door GaMeOvEr op 30-06-2006 18:03 ]

Aannames zijn fataal.

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:51
Klopt inderdaad, ik noemde het dan ook als de goedkoopste en simpelste oplossing he ;).
Pagina: 1