Ik heb momenteel weer last van een instabiel systeem. Hier heb ik eerder problemen mee gehad maar ik ben er een tijdje van af geweest. Het systeem is nu ongeveer een half jaar oud. Al vrij snel had ik met het nieuwe systeem problemen. Het systeem bleef namelijk hangen, en de muziek die opstond stopte, maar trilde wel in het oneindig door. Ik was altijd genoodzaakt het systeem opnieuw op te starten.
Destijds heb ik mijn systeem terug gedaan en hebben ze mijn videokaart vervangen. Met de nieuwe video kaart had ik echter nog steeds last van het probleem maar na een format heb ik er hele tijd geen last van gehad, tot aan nu dus.
Aangezien het probleem zich destijds ook voordeed zonder harde schijf ben ik er zeker van dat het daar niet aan ligt. Maar ik heb nu geen idee wat het wel kan zijn. Ik heb nu soms last van een massale vastloper, maar ook van korte vastlopers, hij hervat zich hierna wel, telkens met het trillende geluid.
Het probleem komt echter niet zo vaak voor, maar voor dat geld wil je natuurlijk wel iets wat helemaal werkt.
Ik wil graag mijn pc opsturen maar ik ben bang ( weet eigenlijk wel zeker ) dat als zij de pc testen, ze geen fouten kunnen vinden en ik dus niks gerepareerd krijg. Heeft iemand een idee waar de fout kan liggen aan de hand van bovenstaande tekst?
En/of hoe ik dit moet aanpakken tegen over de leverancier van mijn computer.
Moederbord: Asus P5GDC Deluxe
Processor: Intel Pentium 4 640 3.2 GHz, 800 MHz, Boxed
GPU: Nvidia 7800 GT PCI-E
Geheugen: Corsair ValueSelect 1GB533D2 1024 MB, PC4200, 533 MHz, 4 (2x)
Destijds heb ik mijn systeem terug gedaan en hebben ze mijn videokaart vervangen. Met de nieuwe video kaart had ik echter nog steeds last van het probleem maar na een format heb ik er hele tijd geen last van gehad, tot aan nu dus.
Aangezien het probleem zich destijds ook voordeed zonder harde schijf ben ik er zeker van dat het daar niet aan ligt. Maar ik heb nu geen idee wat het wel kan zijn. Ik heb nu soms last van een massale vastloper, maar ook van korte vastlopers, hij hervat zich hierna wel, telkens met het trillende geluid.
Het probleem komt echter niet zo vaak voor, maar voor dat geld wil je natuurlijk wel iets wat helemaal werkt.
Ik wil graag mijn pc opsturen maar ik ben bang ( weet eigenlijk wel zeker ) dat als zij de pc testen, ze geen fouten kunnen vinden en ik dus niks gerepareerd krijg. Heeft iemand een idee waar de fout kan liggen aan de hand van bovenstaande tekst?
En/of hoe ik dit moet aanpakken tegen over de leverancier van mijn computer.
Moederbord: Asus P5GDC Deluxe
Processor: Intel Pentium 4 640 3.2 GHz, 800 MHz, Boxed
GPU: Nvidia 7800 GT PCI-E
Geheugen: Corsair ValueSelect 1GB533D2 1024 MB, PC4200, 533 MHz, 4 (2x)
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2006 16:54 ]