Ik hoorde net van een collega over een artikel in de Panorama.
Als eerste moest ik me weer even op mijn stoel hijsen toen ik bijgekomen was van het lachen... maar naslagwerk op internet leverde mij een bult aan info op die ik graag met jullie wil delen.
Tevens ben ik razend benieuwd of de nodige Tweakers ook hun voertuig dus hebben zitten tweaken/tunen (zoals ze tenslotte ook met hun pc doen
).
Volgens dit artikel zou toevoeging van een kleíne hoeveelheid aceton aan je benzine (of diesel) een duidelijke winst in performance opleveren. Echter nog beter om te horen: het levert een grotere actieradius op !! en dat is toch altijd leuk om te horen (en in de portemonnaie te voelen
).
Er is genoeg info te vinden op ons aller vrind Google.
Ik kwam in 1 draadje hier op GoT een reactie tegen van Ingmar.
Het gaat om [rml]Ingmar in "[ auto] de nieuwe shell benzine vpower"[/rml]
Hier wilde ik alleen op zeggen: Mythbusters zijn niet zaligmakend...
Ik kan mij niet voorstellen dat alle mensen op (bijvoorbeeld) dit 'forum' het mis hebben.
Let wel: het is héél belangrijk om de juiste verhouding te vinden.
De vuistregel (als ik het goed heb) is zo'n 75ml per 40 liter. Dit kan echter per auto/model/brandstof verschillen.
[lolligheidmodus]
Inkoopactie aceton dan maar?
[/lolligheidmodus]
Als eerste moest ik me weer even op mijn stoel hijsen toen ik bijgekomen was van het lachen... maar naslagwerk op internet leverde mij een bult aan info op die ik graag met jullie wil delen.
Tevens ben ik razend benieuwd of de nodige Tweakers ook hun voertuig dus hebben zitten tweaken/tunen (zoals ze tenslotte ook met hun pc doen
Volgens dit artikel zou toevoeging van een kleíne hoeveelheid aceton aan je benzine (of diesel) een duidelijke winst in performance opleveren. Echter nog beter om te horen: het levert een grotere actieradius op !! en dat is toch altijd leuk om te horen (en in de portemonnaie te voelen
Er is genoeg info te vinden op ons aller vrind Google.
Ik kwam in 1 draadje hier op GoT een reactie tegen van Ingmar.
Het gaat om [rml]Ingmar in "[ auto] de nieuwe shell benzine vpower"[/rml]
Hier wilde ik alleen op zeggen: Mythbusters zijn niet zaligmakend...
Ik kan mij niet voorstellen dat alle mensen op (bijvoorbeeld) dit 'forum' het mis hebben.
Let wel: het is héél belangrijk om de juiste verhouding te vinden.
De vuistregel (als ik het goed heb) is zo'n 75ml per 40 liter. Dit kan echter per auto/model/brandstof verschillen.
[lolligheidmodus]
Inkoopactie aceton dan maar?
[/lolligheidmodus]
Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)