[RCT3] "Out of range" probleem

Pagina: 1
Acties:

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-11 15:27
Hoi beste tweakers.

Nadat ik in Rollercoaster Tycoon 3 de schermresolutie heb veranderd, verschijnt er op mijn monitor de out of range melding.
Bij andere games (Bijvoorbeeld bij Need for Speed Underground 2) kwam mijn beeld na 30 seconden wachten vanzelf weer terug. Dit is bij rollercoaster tycoon 3 niet het geval.

Ik heb al geprobeerd om de game te deïnstalleren en daarnaa weer opnieuw te installeren, maar dit heeft niet geholpen.

Weet er iemand hier toevallig een oplossing voor dit probleem? Het opnieuw installeren van Windows zal waarschijnlijk wel helpen, maar dit wil ik echt als allerlaatste optie houden.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik denk dat als je de settings van rollercoaster tycoon 3 uit het register haalt dat het opgelost is.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Grote kans dat het spel ergens (waarschijnlijk je my documents directory) de instellingen neerzet. Je kunt proberen die dan weg te gooien. Of het staat in het register opgeslagen, dan moet je daar even de opgeslagen keys verwijderen.

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-11 15:27
@ Pilatus: Dit heb ik al geprobeerd, maar ik kan de juist registervermelding van RCT3 niet vinden. wanneer ik naar de sleutel van Atari ga en daar op Rollercoaster Tycoon klik, is deze namelijk helemaal leeg.

Toch bedankt voor je hulp

Edit: wanneer ik de vermelding verwijder, zal dan de rest van het spel nog wel starten, zodat de vermelding opnieuw wordt aangemaakt of niet?

[ Voor 27% gewijzigd door Maikel64 op 30-06-2006 15:50 ]

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:32
In veilige modus kan je het weer terug zetten, is het makkelijkste. Of doet windows het wel als je RC3 niet speelt? Dan wat Terw_dan zegt

laat maar

[ Voor 7% gewijzigd door Mr.Qips op 30-06-2006 15:50 ]

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-12 16:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Registersettings verwijderen kan niet zo veel kwaad, in het ergste geval moet je het spel even opnieuw installeren. Ik weet dat deeltje 1 van RCT hier ook last van had en dat er wel degelijk ergens resolutie-keys waren (weghalen leverde beeld in 640/480 oid op maar je kon het iig weer instellen).

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Titelfix + move to SPV :)

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Probeer eens het spel te deïnstalleren en ook de overblijvende mappen te verwijderen. Vaak laat een programma een bestand achter met de gebruikte instellingen zodat deze bewaard blijven als je het programma opnieuw installeert.
Pagina: 1