[IE] Soms geen plaatjes op bepaalde sites *

Pagina: 1
Acties:

• Rebel Angel
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 19:15
Ik heb het volgende probleem: bij sommige delen van sites krijg ik geen plaatjes te zien. Bijvoorbeeld bij FOK krijg ik onder een berichtje geen plaatje te zien waar er wel eentje zou moeten staan. Erg irritant! Het zal wel ergens een internet instelling zijn, maar welke???? |:(

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:08

NoTimeRemains

I know

wat voor browser heb je?
heb je de beveiligingsinstellingen goed staan.
moet je plugins hebben?

This is the Way.

• Rebel Angel
Ik heb IE6 met SP2 onder XP draaien. Het zal wel ergens de een of andere instelling zijn maar ja, welke???? 8)7

• 5mebibyte
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-07 21:54
Als je de pagina op dat moment refreshed zijn de afbeeldingen er dan wel of komen ze niet tevoorschijn?

verdwaalde ict'er op elektro!

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

- Op spyware gescant?
- Temp. Internet files gewist?
- Cookies of andere zooi?
- Heb je die ook met andere browsers?
- Beetje meer info graag :P

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Of ga naar http://www.getfirefox.xom en download je Mozilla Firefox is het probleem voorbij en hoef je nooit meer die ellendige IE te gebruiken.

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:46
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 18:14:
Of ga naar http://www.getfirefox.xom en download je Mozilla Firefox is het probleem voorbij en hoef je nooit meer die ellendige IE te gebruiken.
Nee iemand heeft een beetje problemen met zijn mercedes en moet daarom maar een bmw kopen?

Draai anders hitmanpro als je niet zoveel verstand hebt van computers.

www.hitmanpro.nl

Verwijderd

Dit probleem heeft mijn vriendin soms en de pc's ook op m'n school. Geen virus ofzo of iets. Gewoon een hele leuke feature van explorer :D

Verwijderd

Dersan schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 18:23:
[...]

Nee iemand heeft een beetje problemen met zijn mercedes en moet daarom maar een bmw kopen?

www.hitmanpro.nl
Wel als die BMW toch gratis is :)

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-07 22:16
Rebel Angel schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 15:41:
Ik heb het volgende probleem: bij sommige delen van sites krijg ik geen plaatjes te zien. Bijvoorbeeld bij FOK krijg ik onder een berichtje geen plaatje te zien waar er wel eentje zou moeten staan. Erg irritant! Het zal wel ergens een internet instelling zijn, maar welke???? |:(
Ik ben nieuwsposter bij FOK!, en we hebben vaker van dat probleem gehoord, volgens mij hebben we daar wel een oplossing voor, ik zou zeggen, vraag het even in Feedback daar :). (Sorry voor het offtopic gaan, maar ik denk dat ik hiermee wel help :) )

• Rebel Angel
Bedankt voor de Mercedessen en BMW's })
Nee, het is geen virus of iets dergelijks. Ik zie net dat het ligt aan een instelling van McAfee Privacy Service. Nu maar eens zoeken of ik daar ook wat kan uitschakelen wat dit verhelpt. Enneh... ik ga ook ff bij FOK! checken...

_/-\o_

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

offtopic:
Ik voer even een titelfixje uit.

Tis overigens ook handig om andere relevante informatie te geven, zoals eventuele virusscanners, firewall en andere beveiligingsinformatie. Daarnaast kan je het natuurlijk ook controleren in een andere browser, zoals Firefox (ook genoemd in dit topic) of Opera. :)

Maar goed, lees Algemene gedragsregels (Netiquette) en Policy: Alle regels die op het forum gelden eens door. Dit is namelijk wel erg weinig informatie die je geeft. :)

Signature

Verwijderd

Dersan schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 18:23:
[...]

www.hitmanpro.nl
Firefox is gratis en daarnaast kun je IE beter met een Lada vergelijken en Firefox met een BMW. Het is natuurlijk uit te proberen om te kijken of het aan windows ligt of niet.
Pagina: 1