Ik heb een webapplicatie gemaakt die gebruik maakt van een access database. Deze access database heeft 2 gebruikers. Nou heb ik de volgende connection string:
Het probleem is dat dit een foutmelding veroorzaakt:
Waarom moet ik in vredesnaam naar één of ander vaag bestand verwijzen terwijl dat niets met mijn database te maken heeft? Of is dat Microsoft logica? Ik ben vooral benieuwd naar praktische oplossingen want er is een hoop technisch gedoe op een aantal websites waar ik niet uit kom.
Hopelijk kan iemand mij helpen
.
code:
1
| Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0;Data Source=C:\Inetpriv\wwwroot\Waterproef\Backend\Backend.mdb;User Id=xxx;Password=xxx;OLE DB Services=-1; |
Het probleem is dat dit een foutmelding veroorzaakt:
Alle rechten staan goed, de gebruikersnamen kloppen ook maar ik lees veel op andere sites dat het iets te maken heeft met een system.mdw of iets dergelijks. Ik begrijp er niets van!System.Data.OleDb.OleDbException: Cannot start your application. The workgroup information file is missing or opened exclusively by another user.
Waarom moet ik in vredesnaam naar één of ander vaag bestand verwijzen terwijl dat niets met mijn database te maken heeft? Of is dat Microsoft logica? Ik ben vooral benieuwd naar praktische oplossingen want er is een hoop technisch gedoe op een aantal websites waar ik niet uit kom.
Hopelijk kan iemand mij helpen